معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۱۲/۲۷- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۴۱

بسته های حمایتی دولت نیوزیلندی از سبد خانوار

در راستای حمایت از خانواده‌های نیوزیلندی، نخست وزیر نیوزیلند، اعلام کرد که بازنشستگان، دانش آموزان، کودکان و والدین، همگی از ماه آینده شاهد افزایش درآمد خود خواهند بود. بسته حمایتی سبد خانوار، به افرادی کمک می‌کند که واقعاً از افزایش هزینه‌های زندگی رنج می‌برند.

در راستای حمایت از خانواده‌های نیوزیلندی، نخست وزیر نیوزیلند، کریس هیپکینز اعلام کرد که بازنشستگان، دانش آموزان، کودکان و والدین، همگی از ماه آینده شاهد افزایش درآمد خود خواهند بود. بسته حمایتی سبد خانوار، به افرادی کمک می‌کند که واقعاً از افزایش هزینه‌های زندگی رنج می‌برند. او افزود در فاز اول، مزایای اصلی را برای افزایش متوسط دستمزد مشخص کردیم، زیرا به طور سنتی سریع‌تر از تورم افزایش می‌یابد. این یک راه حل عملی بود برای اطمینان از اینکه کسانی که توسط دولت حمایت می‌شوند عقب نمانند. با این حال، با توجه به فشارهای جهانی هزینه‌های زندگی، کابینه در سال جاری موافقت کرد که با افزایش 7.22 درصدی مزایای اصلی مطابق با تورم، حمایت بیشتری از این گروه ارائه کند.

حقوق بازنشستگی در 1 آوریل به همان میزان افزایش خواهد یافت. به این ترتیب زوجی که هر دو بالای 65 سال دارند، در مجموع 102.84 دلار بیشتر در هر دو هفته دریافت می‌کنند و یک فرد مجرد که به تنهایی زندگی می‌کند، 66.86 دلار اضافی دریافت می‌کند.

علاوه بر این، خانواده‌های کارگر شاهد افزایش‌هایی خواهند بود که آن را به ۶۹ دلار در هفته می‌رساند و ۹ دلار برای فرزند ارشد اعتبار مالیات خانواده افزایش می‌یابد که آن را به ۱۳۶ دلار در هفته افزایش می‌دهد. افراد بیشتری نیز به دلیل افزایش آستانه درآمد، واجد شرایط دریافت کمک مراقبت از کودکان خواهند بود.

نخست وزیر نیوزیلند همچنین اضافه کرد: این به دنبال تصمیمات ما برای افزایش حداقل دستمزد به میزان 1.50 دلار به 22.70 دلار در ساعت از اول آوریل 2023، کاهش هزینه بنزین، و نیم بها کردن حمل و نقل عمومی تا پایان ژوئن - و به طور دائم برای دارندگان کارت خدمات اجتماعی و دانشجویان دوره سوم است. دانشجویان دوره سوم که کمک هزینه تحصیلی یا پرداخت هزینه زندگی وام دانشجویی را دریافت می‌کنند، از اول آوریل برای هر پرداخت حدود 20 دلار اضافی دریافت خواهند کرد.

تعدیل کلی سالانه مزایا به این معنی است که تقریباً 1.4 میلیون نیوزیلندی به عقب برنمی‌گردند. این شامل 880000 نفر دریافت کننده بازنشستگی، 354000 ذینفع در سن کار، 52000 دانشجوی دریافت کننده کمک هزینه تحصیلی و 74000 نفر دریافت کننده کمک های تکمیلی است.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما