معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

بیانیه

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و همه محتوای آن تحت مالکیت معنوی وزارت امور خارجه بوده و بر مبنای قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. این تارنما  با هدف اطلاع رسانی و ایجاد بستر مورد نیاز جهت دسترسی و تبادل اطلاعات به صورت رایگان بین حوزه معاونت دیپلماسی اقتصادی و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فعالان اقتصادی در داخل و خارج ایجاد شده است.

 محتوای موجود بر روی این تارنما با هدف آگاهی بخشی بوده، فقط خلاصه ای از موضوعات را پوشش داده و ممکن است شامل نظرات و توصیه های دیگر اشخاص باشد. این مطالب لزوما بازتاب دهنده نظرات دولت یا وزارت امور خارجه نمی باشد.  لازم به تاکید است بیانیه ها و مواضع رسمی وزارت امور خارجه صرفا توسط وزیر محترم امورخارجه و سخنگوی این  وزارتخانه اعلام می گردد.

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی تمام تلاش خود را جهت ارائه محتوایی دقیق، کامل،  به روز و بدون خطا به کار خواهد بست  لکن مسئولیتی در قبال برخورداری تمامی اطلاعات از معیارهای فوق را برعهده نخواهد گرفت. بدیهی است در صورت وجود اشکالات تایپی، تغییرات محتوایی و ... حق ویرایش اطلاعات را برای خود محفوظ می دارد.

این پایگاه مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از هرگونه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم از مضامین موجود توسط مخاطبان را برعهده نگرفته و مسئولیت به کار بستن این اطلاعات صرفا بر عهده آنان می باشد.

پیوندها (لینک ها)

پیوند ها، سایت های معرفی شده و ارجاعات به سایر پایگاه های اطلاعاتی که توسط دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مدیریت می شوند صرفا با هدف معرفی و کسب اطلاعات بیشتر آمده و صحت و سقم مطالب مندرج در آنان بر عهده ایشان می باشد. معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه هیچ کنترلی بر محتوای فعلی و یا آینده آنها ندارد. این پایگاه شما را تشویق می کند جهت اطلاع از نحوه استفاده از محتوای آن‌ها، بخش شرایط و قوانین و یا بخش مالکیت معنوی سایت‌های معرفی شده را مرور نمایید. شایان ذکر است هیچگونه نام و تصویر تجاری با هدف تبلیغات در پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی قرار نگرفته است.

 

بیانیه امنیت

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی متعهد به پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با توجه به الزامات استانداردها و تأمین زیرساخت‌‌های لازم جهت پیشگیری از هرگونه تهدید سایبری می باشد، لکن هیچ گونه مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی در فضای مجازی اعم از هک اطلاعات، بدافزارهای اینترنتی و امثالهم را نپذیرفته و راستی آزمایی سلامت صفحات معرفی شده بر عهده کاربران می باشد. 

 

حریم خصوصی

 پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بر اساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری مورخ 28 / 12 / 1395 خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و مخاطبان تارنمای خود دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعاتی را که به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، خود را نسبت به حفظ حریم خصوصی شما و همچنین گسترش تکنولوژی خود به گونه ای که تجربه آنلاین امن و قدرتمند تری را برای شما فراهم کند، متعهد می داند.

این بیانه حریم خصوصی در پایگاه اطلاع رسانی دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به کار گرفته می شود و فرایند جمع آوری و استفاده از داده ها را کنترل میکند. با عضویت در این پایگاه، شما نسبت به گردآوری اطلاعاتی مانند: نام و نام خانوادگی، نام شرکت، شماره تلفن، آدرس ایمیل یا کد ثبت شرکت و دیگر اطلاعاتی که در فرم های الکترونیکی این تارنما تعریف شده است اعلام رضایت میکنید.  این پایگاه ، اطلاعات شخصی و هویتی که شما بر روی سرور های رایانه ای را فراهم کرده اید، به شکل کنترل شده، امن و حفاظت شده، از دسترسی ها، استفاده و افشاهای تایید نشده محافظت می نماید .

 

تغییرات در این بیانیه

معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه این حق را برای خود محفوظ می دارد که محتوای این بیانیه را در هر زمان و بدون اعلام قبلی، به منظور بازتاب بازخوردهای مخاطبین، به روز رسانی کند. پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه شما را تشویق می کند به طور دوره ای این بیانیه را مرور کنید. پذیرفتن این تغییرات لازمه ی استفاده ی شما از این تارنما است.

 

اطلاعات تماس

پایگاه اطلاع رسانی معاونت دیپلماسی اقتصادی نظرات شما را در خصوص این بیانه گرامی می‌دارد. چنانچه اعتقاد دارید تارنما به این بیانه وفادار نمانده، لطفا از طریق آدرس EconomicDiplomacy@mfa.gov.ir با ما تماس حاصل فرمایید. ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکل را پیدا و تا حد امکان رفع نماییم.