معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۷/۱۱- ۰۷:۰۰ - مشاهده: ۳۶۵

گردهمایی فعالان عرصه بلاکچین در هامبورگ

بازیگرانی از عرصه تجارت و دیجیتال و همچنین سرمایه گذاران و متخصصین فعال در زمینه بلاک چین ( Blockchain) قرار است در تاریخ 2 الی 4 دسامبر در هامبورگ طی کنفرانسی که بلاکچنس ( Blockchance ) اروپا 2012 نامگذاری شده است، گردهم آیند.

نتیجه یکی از تحقیقات اخیر موسسه اقلیم، محیط زیست و انرژی در شهر ووپرتال که به دستور وزارت محیط زیست فدرال انجام شده است، نشان می دهد که بلاک چین "پتانسیل عظیمی" را برای حفاظت از محیط زیست و اقلیم ارائه می دهد. پایداری، دارایی‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و سناریوهای کاربردی برای فناوری بلاک چین نیز بخشی از موضوعات کنفرانس Blockchance Europe 2021 خواهد بود. این کنفرانس به عنوان یک رویداد 2G ، از 2 تا 4 دسامبر برگزار خواهد شد و بازیگرانی از عرصه تجارت، جامعه و همچنین سرمایه گذاران و متخصصین فعال در زمینه بلاک چین در هامبورگ گردهم خواهند آمد.

 Blockchance Europe 2021 - از هوش مصنوعی تا فناوری سبز

فابیان فریدریش، بنیانگذار و مدیر عامل Blockchance می‌گوید: "صرف نظر از همه گیری کرونا، پیشگامان الهام بخش از حوزه‌های مختلفی مانند امور مالی، پرداخت دیجیتال، معاملات رمزارزی، هوش مصنوعی و سیاست در این کنفرانس حضور پیدا خواهند کرد." اولین سخنرانان تأیید شده عبارتند از مایکل سیلور، کارشناس بیت کوین و مدیر عامل Microstrategy، شرکت آمریکایی تولید نرم افزار، جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و رائول پال، استراتژیست سرمایه گذاری، که نوعی "Netflix " مالی را با Real Vision به وجود آورده است. از دیگر برنامه‌های این کنفرانس میزگردهای تخصصی، کارگاه‌ها، نشست های خلاقانه، دوره‌های فناوری اطلاعات، سینمای بلاک چین و اعطای جایزه استارتاپ می‌باشد.

 شبکه سازی بین حوزه‌های مختلف

تنها افرادی که کاملاً واکسینه شده اند یا بهبود یافته اند (مدل 2G) می‌توانند در این کنفرانس سه روزه بلاک چین حضور پیدا کنند. به گفته فابیان فیدریش، بنیانگذار و مدیر عامل Blockchance ، "این رویداد یکی از بزرگترین رویدادها در اکوسیستم بلاک چین در سال جاری است. بهره برداری کامل از پتانسیل شبکه سازی این کنفرانس بسیار حائز اهمیت می‌باشد. " امکان دنبال کردن کنفرانس از طریق پخش زنده و برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان از طریق چت تصویری نیز وجود خواهد داشت.

هامبورگ - در راه تبدیل شدن به یک کلان شهر بلاک چین

به عنوان بخشی از استراتژی نوآوری محلی (RIS) ، هامبورگ هم به این فناوری آینده امید بسته است: میشائل وستهاگمن، وزیر اقتصاد ایالت هامبورگ که یکی از سخنرانان این کنفرانس خواهد بود، اظهار کرد: "سنا قصد دارد استفاده از فناوری بلاک چین را در حوزه‌های پراهمیت هامبورگ، به عنوان مثال در صنعت انرژی، حمل و نقل کالا و صنعت تولید، ترویج نماید. "

 

 

منبع:

https://hamburg-news.hamburg/kongresse-events/blockchance-europe-2021-blockchain-szene-trifft-sich-hamburg

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما