معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۳/۲۷- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۳۲۵

سومین نشست تخصصی همکاری‌های تجاری و علمی در حوزه نانو کامپاوند و نانو کامپوزیت‌ها

سومین نشست تخصصی مجازی همکاری‌های تجاری و علمی در حوزه نانو کامپوزیت‌ها و نانو کامپاوند بین ستاد ملی فناوری نانو کشورمان و شورای ملی علوم و فناوری مکزیک (کناسیت Conacyt) برگزار گردید.

سومین نشست تخصصی مجازی همکاری‌های تجاری و علمی در حوزه نانو کامپوزیت‌ها و نانو کامپاوند بین ستاد ملی فناوری نانو کشورمان و شورای ملی علوم و فناوری مکزیک (کناسیت Conacyt) در روز چهارشنبه مورخ 19 خرداد ماه 1400 برگزار گردید. در این نشست، شرکت‌های حاضر آخرین دست آوردها و ظرفیت‌های خود را در نانو حوزه کامپاند و پلیمر از جمله محصولات با چسبندگی، کشش ، جمع شوندگی و صلبیت بالا، مستربچ‌های پلیمری افزودنی (برای صنایع خودرو، ساختمان، بسته‌بندیهای فعال و هوشمند) و لوازم خانگی بر پایه پلی اتیلن، آلیاژهای پلیمرهای مهندسی و ساختمان سازی، کاربرد گرافین در صنایع مختلف ساختمان سازی و لوازم‌خانگی ومحصولات دوستدار محیط‌زیست را ارائه کردند. در این نشست 4 شرکت‌کننده از طرف ایران و مکزیک به معرفی آخرین محصولات و دست آوردهای علمی خود در حوزه نانوکامپوزیت‌ها و نانو کامپاندها پرداختند.

در پایان با اشاره به برگزاری سه نشست تخصصی در حوزه‌های نانوفناوری شامل نانو سنسورها و کاربرد پزشکی، نانو فایبر و نانوکامپوزیت‌ها و نانو کامپاندها طی سه ماه گذشته، بر ایجاد تصویر واضح و روشن از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ایران و مکزیک در حوزه نانو تأکید شد. 

 شایان‌ذکر است این نشست چهارمین جلسه مجازی و سومین نشست تخصصی است که بین ستاد ملی فن‌آوری نانوی کشورمان و کناسیت مکزیک برگزار گردیده است.

 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما