معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۰۳/۲۴- ۰۷:۳۰ - مشاهده: ۱۱۱۵

معرفی پلتفرم اتحادیه آژانس های تجاری اتریش

اتحادیه فدرال آژانس های تجاری اتریش Commercial agent حدود 13 هزار عضو دارد . اتحادیه یاددشده از منافع نمایندگان تجاری اتریش حمایت می‌کند.

 اتحادیه فدرال آژانس های تجاری اتریش Commercial agent  حدود 13 هزار عضو دارد . اتحادیه یادشده از منافع نمایندگان تجاری اتریش حمایت می‌کند.

آژانس های تجاری, فروش کالا از سوی شرکت های خارجی به بازار اتریش را تسهیل می‌کنند. در واقع این آژانس ها با امضای  قراردادی به نمایندگی از شرکتهای صادرکننده به بازاریابی و فروش آن کالاها در بازار اتریش اقدام می‌کنند. این اتحادیه زیر نظر اتاق فدرال اقتصادی اتریش فعالیت می‌کند.

شرکت های صادرکننده ایرانی برای پیدا کردن شرکت های متناسب با فعالیت خود از سه طریق می‌توانند اقدام نمایند:

شرکت های صادرکننده ایرانی می‌توانند با پرداخت مبلغی به مشخصات و نشانی شرکت های واسطه ای فروش دسترسی پیدا نموده و با آنها مکاتبه و ارتباط برقرار کنند.

شرکت های ایرانی می‌توانند یک آگهی تبلیغاتی از فعالیت خود تنظیم و از طریق پلتفرم این نهاد به نشانی  handelsagenten.at بارگیری کرده و به اطلاع شرکت های واسطه ای فروش برسانند. همچنین می‌توانند در پلتفرم یادشده به آگهی‌های تبلیغاتی commercial agent ها دسترسی پیدا کنند.

شرکت های ایرانی می‌توانند به تبلیغ شرکت خود در نشریه ای که توسط اتاق فدرال اقتصادی اتریش به نام contact منتشر می‌گردد، به تبلیغ شرکت و کالای خود بپردازند. این نشریه تخصصی عامل گر های اقتصادی در اتریش می‌باشد که با تیراژ ۱۰۵۰۰ نسخه  ۴ بار در سال در سراسر  اتریش و همچنین در خارج از کشور توزیع می‌گردد.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما