معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی ساحل عاج

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی کشورهای ساحل عاج در هفته دوم مرداد ماه 1403، مندرج در رسانه‌های این کشورها به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی امارات عربی متحده - ابوظبی

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی امارات متحده عربی - ابوظبی در هفته سوم اردیبهشت‌ماه 1402 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ونزوئلا

گزیده عناوین و اخبار اقتصادی ونزوئلا در هفته اول بهمن ماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی آلبانی

گزیده مهم ترین اخبار و تحولات اقتصادی آلبانی در هفته دوم دی ماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی آلمان(فرانکفورت)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی فرانکفورت آلمان در هفته چهارم مردادماه 1400 مندرج در رسانه‌های این حوزه به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی سنگال

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی سنگال در هفته چهارم تیر 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

پاکستان در لیست خاکستری FATF

گروه ویژه اقدام مالی در نشستی که به ریاست آلمان در تاریخ 21 الی 25 ژوئن برگزار گردید، پاکستان را همچنان در لیست خاکستری نگه داشت.

اخبار اقتصادی حوزه آسیای جنوبی ( فروردین ماه 1400)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی حوزه آسیای جنوبی در فروردین ماه 1400 که در رسانه‌های این کشورها منتشر شده است به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی کلمبیا و پاناما (هفته دوم اسفند ماه 1399)

اخبار تحولات و رویدادهای اقتصادی مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های کلمبیا و پاناما طی هفته دوم اسفند ماه 1399 به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی هنگ کنگ چین ( هفته پایانی بهمن ماه 1399)

برخی از مهمترین خبرها و تحولات اقتصادی هنگ کنگ چین که در هفته پایانی بهمن ماه 1399 در رسانه‌های این منطقه منتشر شده به شرح زیر بوده است: