معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۶/۱۹- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۰۲

ویژگی‌ها و الزامات ورود به بازار امارات متحده عربی و شرط ماندگاری در آن

در نوشتار پیش‌رو، به طور بسیار اجمالی به تشریح ویژه‌گی‌ها و الزامات ورود و ماندگاری شدن در بازار امارات متحده عربی پرداخته خواهد شد.

کشور امارات دارای اقتصاد باز و با اعمال حداقل‌های تعرفه گمرکی برای ورود کالاها (اکثرکالاها بین صفر تا پنج درصد ) , جریان ورود کالاها به این کشور , صادرات مجدد از طریق این کشور و همچنین ورود مواد اولیه به منظور تولید نهایی در این کشور را در حد بسیار مطلوبی تسهیل نموده است .

از طرف دیگر با اعمال بالاترین استانداردهای کیفی موجب شده تا مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات قابل استفاده در تولید کالاها و ارایه خدمات و نیز کالاهای آماده مصرف وارده به این کشور در سطح استانداردهای سختگیرانه غربی قرار داشته باشد.

تلفیق این دو سیاست موجب گردیده تا ورود محصولات جدید از هر شرکت و کشوری با فضای رقابتی شدیدی برای ورود و ماندگاری در این بازار مواجه شود لذا رایزنی بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در امارات در جهت اطلاع رسانی به تشکلهای تخصصی و شرکتهای تولیدی و صادراتی ایران، با بررسی و مطالعه استانداردهای نظارتی برای واردات و نیز تدقیق در خصوصیات و رفتار بازیگران اصلی در سطح عمده و خرده فروشی و شبکه‌های توزیع این کشور، ۱۸ ویژگی مهم بازار امارات و الزامات موفقیت در ورود و ماندگاری در بازار حرفه ای امارات متحده عربی را تدوین نموده که ضمیمه می‌باشد.

گزارش ویژه‌گی‌ها و الزامات ورود و ماندگاری در بازار امارات متحده عربی

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما