معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۰/۰۱- ۰۸:۱۵ - مشاهده: ۶۲۰

نمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسم (BIT) میلان

نمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسم (BIT) میلان ایتالیا با قدمتی 30 ساله ، از مهمترین، معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه های بین المللی حوزه گردشگری است که از تاریخ 9 تا 11 فوریه 2020 (20-22 بهمن 1398) در مرکز Fieramilanocity and MiCo شهر میلان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسم (BIT) میلان ایتالیا  با قدمتی 30 ساله  ، از مهمترین، معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه‌های بین المللی  حوزه  گردشگری است که از تاریخ 9 تا 11 فوریه 2020 (20-22 بهمن 1398) در مرکز Fieramilanocity and MiCo شهر میلان  برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان که یکی از مهمترین رویداد های گردشگری دنیا محسوب می‌شود هزاران آژانس مسافرتی و علاقمندان به سفر حضور می یابند. این نمایشگاه سکویی برای کشورهای مختلف است تا جاذبه‌های گردشگری خود را معرفی نمایند.

در نمایشگاه بین المللی  گردشگری میلان موضوعاتی از قبیل:  خدمات الکترونیکی، صنایع دستی و هنری،  گردشگری زیارت ،  گردشگری سلامت، توریسم های ورزشی ، انواع تجهیزات سفر ، ملزومات و تجهیزات هتل و … عرضه می‌شود.

در حاشیه این نمایشگاه، گردهمایی‌ها،  همایش ها و ملاقات های شرکتی B2B زیادی بین فروشندگان، کارشناسان و اپراتورهای گردشگری و مسافران علاقمند برگزار می‌گردد و فرصت بسیار خوبی برای شناخت کشورهای مختلف و جاذبه‌های گردشگری آنها و برنامه ریزی تورهای مسافرتی می‌باشد.

در سال 2019 این نمایشگاه بیش از 43 هزار بازدید کننده در طول سه روز داشت و پیش بینی می‌شود این رقم در سال  2020 افزایش یابد.

سایت نمایشگاه  www.bit.fieraMilano.it است که برای ثبت نام و شرکت در نمایشگاه می‌توان به آن رجوع کرد. شایان ذکر است " بیت میلان " و  " تی تی جی ریمینی " مهمترین نمایشگاه‌های حوزه گردشگری در ایتالیا هستند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما