معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۶/۲۹- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۸۶

نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون کشاورزی سوریه و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون کشاورزی سوریه و صنایع وابسته (Syria Agro ) مقرر است در تاریخ ۶ الی ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سوریه (شهر دمشق) برگزار گردد.

نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون کشاورزی سوریه و صنایع وابسته (Syria Agro ) در تاریخ ۶ الی ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سوریه (شهر دمشق)، با هدف مشارکت حداکثری شرکت های توانمند صادراتی، تولیدی، دانش بنیان و سایر بخش های خصوصی برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون کشاورزی سوریه و صنایع وابسته، تنها نمایشگاه بین‌المللی تخصصی در زمینه کشاورزی در کشور سوریه است که مستقیماً با همکاری وزارت کشاورزی و اصلاحات اراضی سوریه و اتاق کشاورزی سوریه، با هدف آشنایی با بهترین و مدرن‌ترین اقدامات بین‌المللی در زمینه توسعه و پایداری کشاورزی و امنیت غذایی در دمشق برگزار می‌شود.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون کشاورزی سوریه و صنایع وابسته، از 6 تا 9 مهرماه 1402 (28 سپتامبر تا 1 اکتبر 2023) توسط مرکز تجاری ایران در سوریه وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برپا خواهد شد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما