معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۲/۱۳- ۰۸:۱۱ - مشاهده: ۳۲۲

معرفی یازدهمین همایش بین المللی اقتصادی سارایوو 2020

یازدهمین همایش بین المللی اقتصادی سارایوو 2020 از اول لغایت سوم اردیبهشت ماه 1399 در محل پارلمان بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.

یازدهمین همایش بین المللی اقتصادی سارایوو 2020 از اول لغایت سوم اردیبهشت ماه 1399 ( 20 الی 22 آوریل 2020) در محل پارلمان بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد*. 

در این همایش که به مدت سه روز دائرخواهد شد نمایندگانی از 50 کشور جهان و همچنین دو هزار تاجر و فعال اقتصادی  حضور خواهند داشت. همچنین 450 دیدار تجاری در حاشیه این همایش بزرگ اقتصادی رخ خواهد داد.

شایان ذکر است در همایش سال گذشته تعدادی از مقامات ارشد بوسنی و هرزگوین از جمله میلوراد دودیک و شفیق جعفروویچ از اعضای شورای ریاست جمهوری، باقر عزت بگوویچ رئیس وقت  خانه اقوام بوسنی، ایگور سرناداک وزیر وقت امور خارجه در مراسم افتتاحیه شرکت نمودند. همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، مالزی، عربستان، امارات، آلبانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی، کویت، عمان و .... نیز حضور داشتند. 

اضافه می نماید همایش اقتصادی سارایوو 2020 ، از جمله مهمترین  کنفرانس های اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه غرب بالکان است که توسط تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی ، منطقه ای و بین المللی مورد پوشش قرار می‌گیرد و در طول  دهه گذشته  تاثیرات مثبتی در توسعه اقتصادی بوسنی و هرزگوین داشته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت اینترنتی این همایش به آدرس www.sarajevobusinessforum.com مراجعه فرمایند.

*همایش اقتصادی سارایوو به علت شیوع  بیماری کوید 19 در بوسنی و هرزگوین تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما