معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی شرق افغانستان – جلال آباد

اهم اخبار و تحولات اقتصادی شرق افغانستان در دهه سوم مرداد ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی شرق افغانستان – جلال آباد

اهم اخبار و تحولات اقتصادی شرق افغانستان در دهه دوم مرداد ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی روسیه - جمهوری تاتارستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی روسیه (جمهوری تاتارستان) در هفته چهارم مرداد 1401 مندرج در رسانه‌های این منطقه به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی پاکستان - کویته

اهم اخبار و تحولات اقتصادی ایالت بلوچستان پاکستان در هفته اول خرداد ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

وضعیت تولید خمیر کاغذ و استانداردهای تولید این محصول در اسپانیا

بر اساس داده‌های انجمن اسپانیایی تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و خمیر کاغذ، ، این کشور با دارا بودن سهم4 درصدی از کل تولید اروپا، پنجمین تولید کننده خمیر کاغذ در اتحادیه اروپا پس از کشورهای سوئد، فنلاند، پرتغال و آلمان می‌باشد.

دگرگونی جنگلداری در فنلاند از طریق دیجیتالی سازی

فنلاند به منظور افزایش بهره وری در حوزه صنایع جنگلی به سمت استفاده از فناوری‌های روز در حوزه دیجیتال رو آورده است. امروزه، دیجیتال سازی صنعت جنگل در حال دگرگونی این صنعت در فنلاند است و این امر موجب شده راه حل های منحصر به فردی ارائه شود و مدیریت جنگل ها را هوشمندتر نماید.