معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی پاکستان – اسلام آباد

بخش دوم از اهم اخبار و تحولات اقتصادی پاکستان در هفته اول فروردین ماه 1403 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی پاکستان – اسلام آباد

اهم اخبار و تحولات اقتصادی پاکستان در هفته سوم اسفند ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی ترکمنستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان در هفته سوم مهر ماه 1401 به نقل از رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه دوم فروردین 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته پایانی فروردین 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در نیمه اول فروردین 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در نیمه اول فروردین 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکمنستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان در هفته چهارم بهمن 1400 به نقل از رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در نیمه اول بهمن ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

صادارت میوه به مالزی: موانع و فرصت‌ها

کشور ایران با توجه به دارا بودن تنوع آب و هوایی و خاک حاصلخیز از کشورهای چهار فصلی محسوب می‌شود که مزیت امکان کاشت انواع محصولات طبیعی را داشته و در تمامی فصل ها میوه‌های گرمسیری و سردسیری در آن تولید می‌شود. اگرچه بازارهای هدف صادراتی ایران بیشتر متمرکز بر کشورهای همسایه می‌باشد ولی حضور و رقابت در بازارهای دورتر از جمله مالزی نیز می‌تواند در صورت برنامه ریزی مناسب، جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.