معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی قزاقستان-آکتائو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی قزاقستان در هفته سوم دی ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

آمار و داده‌های جمعیتی کوبا

سالنامه آماری سلامت کوبا آمار جمعیتی و روند رشد جمعیت این کشور را مورد تحلیل قرارداد. بخش هایی از گزارش مذکور به شرح پیوست ارائه می گردد.

سیاست‌ حمایتی کمک هزینه فرزند در سوئد

پیشینۀ کمک هزینۀ فرزند در سوئد به سال 1948 برمی‌گردد که این سیاست‌های حمایتی با عنوان «کمک هزینه عمومی فرزند» شروع شد. نهاد مسئول در این خصوص در این کشور، آژانس بیمه تامین اجتماعی سوئد می‌باشد که خلاصه‌ای از این تسهیلات و شرایط بهره‌مندی افراد و خانواده‌ها از این مساعدت‌های مالی در این گزارش ارائه می‌شود:

اخبار اقتصادی قزاقستان-آکتائو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی قزاقستان در هفته چهارم بهمن ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی تاجیکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی تاجیکستان در نیمه اول دی ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ازبکستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ازبکستان در هفته چهارم آذر 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

توسعه اقتصادی و کنترل رشد جمعیت در پاکستان

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان خواستار حل مشکل افزایش جمعیت با هدف تحقق توسعه پایدار و همه جانبه اجتماعی- اقتصادی شد.

اخبار اقتصادی کوبا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی کوبا در هفته سوم تیرماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی پاکستان - لاهور

اهم اخبار و تحولات اقتصادی ایالت پنجاب پاکستان در هفته دوم دی ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد: