معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی عربستان سعودی - جده

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی عربستان سعودی در هفته اول شهریور ماه 1403 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی غنا

بخش دوم گزیده اخبار و تحولات اقتصادی کشور غنا در هفته اول مرداد ماه 1403مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی قرقیزستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی قرقیزستان در هفته چهارم اردیبهشت 1402مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته دوم اسفند ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی سنگال

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی کشور سنگال در هفته چهارم تیرماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

اخبار اقتصادی موریتانی

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی کشور موریتانی در هفته سوم اسفند ماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی قرقیزستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی قرقیزستان در نیمه دوم بهمن ماه 1400 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده است به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی آفریقا( هفته چهارم خرداد)

مهمترین عناوین و اخبار تحولات اقتصادی کشورهای آفریقائی در هفته چهارم خرداد 1400 که در رسانه‌های کشورهای این قاره انتشار یافته است به شرح زیر ارائه می‌گردد:

تدابیر بنین برای مقاوم سازی اقتصاد کشور

بسته شدن مرزهای نیجریه در سال 2019 بار دیگر وابستگی خاصی از تجارت بنین به همسایه خود را نشان داد. بنین بواسطه اصلاحات بعمل آمده تلاش زیادی برای مقاوم سازی اقتصاد بعمل آورده است.

اخبار اقتصادی آفریقا شماره 50( هفته سوم آبان ماه 1399)

مهمترین عناوین و اخبار تحولات اقتصادی داخلی و خارجی کشورهای آفریقائی و سازمان‌های منطقه ای این قاره در هفته سوم آبان ماه 1399 که در رسانه‌های کشورهای این قاره انتشار یافته به شرح زیر بوده است: