معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۳/۰۸/۱۸- ۰۸:۰۰

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران - کیش

سیزدهمین نمایشگاه جامع دریایی کیش IRAN MARITIME SHOW در تاریخ 15 الی 18 بهمن ماه (۳ الی ۶ فوریه ۲۰۲۵) در جزیره کیش برگزار می‌گردد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران مورخ 15 الی 18 بهمن ماه سالجاری در کیش با اهداف دسترسی به بازارهای جدید، ایجاد رقابت و توسعه خدمات و برندسازی برگزار می‌گردد. 

این نمایشگاه بزرگترین رویداد دریایی کشور بوده و با حضور کلیه سازمانها و ارگانهای دریایی بعلاوه شرکت های خصوصی فعال در حوزه‌های کشتیرانی ، کشتی سازی ، بندری ، فراساحل ، شیلات و گردشگری دریایی برگزار می‌گردد و قرار است پنل هماهنگی ، همکاری و همیاری تسهیلات لجستیک بندر با کشورهای در ارتباط تجاری برگزار گردد.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی جامع دریایی کشور    

 - جذب و شناسایی مشتریان جدید

- ارائه خدمات به مشتریان فعلی

-  توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه جامع دریایی کیش

-  ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاه تخصصی دریایی ایران

-  بسط و ایجاد تصویر و تجسم مناسبی از شرکت و محصولات ( برند سازی) در طی نمایشگاه دریایی کیش

-  بررسی واکنش بازار نسبت به محصولات جدید در طول زمان برگزاری نمایشگاه

-  بالابردن روحیه کارکنان شرکت در مواجه با مدیران ارشد کشوری و لشگری ، مشتریان و تامین کنندگان

- گردآوری اطلاعات مربوط به رقبا در زمان برگزاری نمایشگاه دریایی

-  مبادله اطلاعات گوناگون تجاری و صنعتی در طول برگزاری نمایشگاه جامع دریایی ایران

-  ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه در زمان برگزاری نمایشگاه دریایی و برگزاری جلسات تجاری

-  جذب سرمایه‌های خارجی از طریق نشان دادن امتیازات خاص به تجار خارجی در طول برگزاری نمایشگاه دریایی

-  معرفی کالاهای جدید در غرفه در طول برگزاری نمایشگاه دریایی کیش

-  آشنایی با آخرین شیوه‌های بازاریابی و روشهای جدید عرضه کالا‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی تحقیقاتی در زمان برگزاری نمایشگاه دریایی کیش

-  ایجاد زمینه و فرصت مناسب برای مشتریان جهت ارائه مسائل خود و دریافت راه‌حل‌ها در نمایشگاه دریایی کیش

-  کسب اطلاعات، ایده‌ها و پیشنهادات از مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه دریایی در مورد کاربردهای جدید محصولات شرکت

- تقویت پیوندهای بازرگانی با نمایندگان فروش و توزیع خود در کشور در زمان برگزاری نمایشگاه

-  انجام تحقیقات بازاریابی و بررسی بازار و آشنایی با نیروهای علاقه‌مند و توانمند برای استخدام آنها در شرکت در زمان برپایی نمایشگاه 

- پذیرش نمایندگی جدید

-  تشریح ویژه‌گیهای صنعتی و اقتصادی کشور برای بازدید کنندگان

پوستر نمایشگاه

ظرفیت های بندری کیش

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما