معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۳/۰۷/۲۱- ۰۸:۰۱ - مشاهده: ۵۳

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی مشهد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک، بیمارستانی و صنایع وابسته از تاریخ 1 لغایت 4 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و تجهیزات وابسته مشهد به عنوان یکی از نمایشگاه‌های تخصصی ملی و بین المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و گردشگری سلامت در منطقه حائز اهمیت می‌باشد.

معرفی تکنولوژی‌های بروز و توانمندی فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو جانبه وچندجانبه بین تولیدکنندگان و سایر شرکت ها در ایران، کشورهای همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه می‌باشد.

 این رویداد با هدف ایجاد بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقا تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌های ساخت داخل در سطح بین المللی، مورد استقبال و توجه تولیدکنندگان تراز اول کشور قرار گرفته است.

در این نمایشگاه، تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی، دارویی، زیبایی و توانبخشی به ارائه دستارودها و محصولات خود خواهند پرداخت.

حضور هیات های تجاری خارجی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی از جمله برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه است.

علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نمایشگاه به آدرس www.imed-expo.com  مراجعه نمایند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما