معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۷/۱۴- ۱۴:۵۶

کمک های اقتصادی کارآفرینان یونانی به سیل زدگان

انجمن شرکت های صنعتی (SEV) یک روز پس از دیدار با نخست وزیر که طی آن از بخش خصوصی خواسته شده بود تا به آسیب دیدگان سیل اخیر در مرکز یونان کمک کنند، اقدامات خود برای جبران خسارات وارده به این مناطق را اعلام کرد.

به نقل از بیانیه انجمن شرکت های صنعتی یونان، اعضای این انجمن متعهد به اختصاص 50 میلیون یورو بمنظور جبران خسارات وارده در تسالی شدند. کمک ها انجمن شرکت های صنعتی در سه محور ارائه می‌شوند:

 1- ارائه مستمر کمک های بشردوستانه. SEV خاطرنشان کرد "تعداد اعضای انجمن که مستقیما کمک های بشردوستانه و نیازهای اولیه (مانند مواد بهداشتی، مواد غذایی، ماشین آلات، آب، پوشاک، پمپ های آب و غیره) به منطقه ارسال می‌کنند، رو به افزایش است".

2- پروژه‌های بازسازی اولویت دار. اعضای SEV اجرای پروژه‌های بازسازی اولویت دار را بر عهده می‌گیرند که با بازسازی فوری 27 مدرسه با هماهنگی دولت آغاز می‌شود.

 3- پشتیبانی از شرکت های محلی. SEV از انجمن‌های صنعتی محلی و کمیته هماهنگی مدیریت بحران حمایت می‌کند.

به گفته آقای پاپالکسوپولوس رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های صنعتی، "تلاش برای احیای منطقه تسالی مستلزم همکاری و مشارکت فعال همه است. اعضای انجمن متعهد شده اند که با کمک های مستقیم که در مجموع از 50 میلیون یورو تجاوز می‌کند، به هدف ملی بازسازی تسالی کمک کنند".

وی افزود "علاوه بر ارائه کمک های بشردوستانه، اعضای ما به طور مستقیم 27 مدرسه را بازسازی می‌کنند تا حق تحصیل برای کودکان این مناطق تضمین گردد".        

 

https://www.kathimerini.gr/economy/562638472/synantisi-sev-me-ton-prothypoyrgo-gia-tis-metarrythmiseis/

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما