معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۴/۱۰- ۰۸:۰۱ - مشاهده: ۲۷۶

اطلاعیه شرکت در مناقصه سه پروژه در تاجیکستان

اعلامیه‌های شرکت در مناقصه 3 پروژه‌ی مدرنیزه کردن ایستگاه‌های پمپاژ سیستم آبیاری سنگتوده در ولایت ختلان، خرید کود معدنی برای افزایش تاب آوری بخش کشاورزی و خرید کامیون جمع آوری زباله جهت مدیریت پسماند شهری در خجند به شرح زیر ارائه می‌گردد.
1- پروژه مدرنیزه کردن ایستگاه‌های پمپاز سیستم آبیاری سنگتوده در ولایت ختلان :
مقامات تاجیکستان با دریافت منابع مالی از صندوق اوپک برای توسعه بین المللی و بانک توسعه اسلامی در صدد بهبود مدیریت منابع آب در ولایت ختلان و مدرنیزه ایستگاههای پمپاژ سیستم آبیاری می‌باشند. ارزش پروژه برای دو مرحله جمعاً 1708345 دلار است. شرکتهای علاقمند باید تا  6 مرداد ماه 1402 اسناد مربوطه را تکمیل و به کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان ارسال نمایند. 
2- خرید کود معدنی برای افزایش تاب آوری بخش کشاورزی:
دولت تاجیکستان با استفاده از منابع دریافتی از بانک جهانی در نظر دارد پروژه اجرای پروژه افزایش تاب آوری در بخش کشاورزی کود های معدنی برای بذر گندم را خریداری نماید. موسسه دولتی این کشور تحت عنوان توسعه کارفرمایی کشاورزی مسئول اجرای پروژه می‌باشد. اسناد تکمیل شده شرکت در مناقصه باید تا تاریخ 14 تیرماه 1402 تکمیل و به کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان ارسال شود.
3- خرید کامیون جمع آوری زباله جهت مدیریت پسماند شهری در خجند:
شرکت دولتی وابسته به شهرداری خجند در صدد خرید کامیونهای جمع آوری زباله با استفاده از وام دریافتی از بانک توسعه و بازسازی اروپا می‌باشد. شرکتهای علاقمند برای شرکت در مناقصه باید اسناد تکمیل شده را تا تاریخ 26 تیرماه به شهرداری خجند ارسال نمایند. 
متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما