معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۷/۱۵- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۳۶

ساخت هواپیماهای بدون سرنشین باری در اروپا

دو شرکت اروپایی برای ساخت پهپادهای باری موسوم به قوی سیاه black swan همکاری می کنند. هدف آنها تولید یک پهپاد باری دوربرد است که می‌تواند 350 کیلوگرم را در مسافتی تا 2500 کیلومتر حمل کند.

DRONAMICS  توسعه‌دهنده و اپراتور پیشرو پهپادهای باری و Cotesa سازنده اروپایی قطعات با کیفیت برای شرکت‌های هوافضا و خودرو ، همکاری استراتژیک خود را برای تولید پهپادهای باری با ظرفیت حمل بالا و مسافرت طولانی را اعلام کرد. این توافقنامه تولید پهپادهای باری توسعه یافته توسط DRONAMICS را تضمین می‌کند، که انتظار می رود در سال 2023 خدمات مسیرهای تجاری در اروپا را آغاز کنند.

DRONAMICS  اخیراً مجوز اروپایی خود را بعنوان اولین شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین باری دریافت کرده است. بلک سوان بعنوان تنها پهپاد باری که می‌تواند 350 کیلوگرم را در مسافتی تا 2500 کیلومتر حمل کند، در تاسیسات کوتسا در آلمان تولید خواهد شد.

DRONAMICS  توسعه دهنده و اپراتور پیشرو در پهپادهای بزرگ و دوربرد است که به طور خاص برای بار ساخته شده است. قوی سیاه می‌تواند 350 کیلوگرم را در مسافتی تا 2500 کیلومتر حمل کند، و این امکان را می دهد تا در فواصل بسیار طولانی در یک روز برای صنایع مختلف، از داروسازی گرفته تا مواد غذایی، از تجارت الکترونیک تا قطعات یدکی، تحویل داده شود. قوی سیاه که با در نظر گرفتن بهره وری سوخت طراحی شده است، می‌تواند تا 60 درصد کمتر از حالت های حمل و نقل، از جمله حمل و نقل هوایی، آلایندگی داشته باشد.

 

منبع:

https://www.novinite.com/articles/216703/DRONAMICS+announces+Partnership+with+Cotesa+to+Manufacture+Cargo+Drones+in+Europe

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما