معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۵/۰۵- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۶۲۲

فرصت حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه دانش بنیان یونان

نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپی یونان موسوم به BEYOND قرار است از 7 مهر 1401 به مدت سه روز در شهر تسالونیکی یونان برگزار گردد.
شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپی از یونان و دیگر کشورها در این نمایشگاه بین المللی شرکت خواهند کرد. در حاشیه این نمایشگاه نیز جلسات بی تو بی، سمینارهای علمی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد. امکان برگزاری نشست های بی تو بی به صورت آنلاین نیز در این نمایشگاه وجود دارد. 
         در نمایشگاه امسال چهار بخش اصلی در 20 هزار متر مربع توسط برگزار کنندگان (شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یونان و وزارت توسعه و سرمایه گذاری یونان که متولی شرکت های دانش بنیان است) پیش بینی شده که عبارتند از: 
1- بخش شرکت های دانش بنیان دیجیتالی ارائه دهنده اپلیکیشن‌های کاربردی 
2- بخش استارت‌آپ ها 
3- بخش مراکز علمی و تحقیقاتی  و دانشگاه‌ها 
4- بخش کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس ها 
         در نمایشگاه سال گذشته در شهر تسالونیکی یونان، بیش از 400 شرکت نوپا و دانش بنیان از سراسر دنیا شرکت کردند. این نمایشگاه که معتبرترین نمایشگاه دانش بنیان یونان محسوب می‌شود فرصت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان و نوپای ایرانی است که ضمن شرکت در آن، محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و در نشست های بی تو بی شرکت کنند. 
       لازم به ذکر است امکان اجاره غرفه برای نمایش محصولات شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه فراهم است. اطلاعات بیشتر در این خصوص در دو فایل پیوست ارائه گردیده است. 
بخش اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در یونان آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان از طریق ath.economic-sec@mfa.gov.ir می‌باشد.

فایل های ضمیمه

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما