معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۹/۰۳- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۳۲۷

مناقصات، مزایده‌ها و بورس کالاهای دولتی در ترکمنستان

گزارش آخرین مناقصات، مزایده‌ها و بورس کالاهای دولتی در ترکمنستان در آبان ماه سال 1400 به شرح زیر ارائه می‌گردد:

پلی پروپیلن ترکمنستانی که به حراج گذاشته شده بود در یک روز فروخته شد.

روز دوشنبه 1400 تن پلی پروپیلن از مارک های مختلف تولید شده در مجتمع پالایشگاه نفت ترکمن باشی برای صادرات در بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان عرضه شد. شرکت تحلیلی بین المللی در بازار شیمیاییICIS با استناد به بررسی قیمتICIS-MRC گزارش داد که تقاضا برای پلی پروپیلن بالا بود و در پایان یک روز معاملاتی کل حجم در معرض فروش، فروخته شد.

بر اساس این بررسی، مزایده 1000 تن پلی پروپیلن برای تولید پلیمرهای ریخته گری تحت فشار و 400 تن پلی پروپیلن به منظور تولید پوشش پلیمری برگزار شد. قیمت اولیه به ترتیب 950 دلار و 1610 دلار در هر تن بود.

تقاضای بالا منجر به معاملات با مبلغ بیشتر از قیمت های اولیه شده است. پلی پروپیلن برای تولید پلیمرهای ریخته گری تحت فشار به قیمت 1613 دلار در هر تن، در حالی که پلی پروپیلن برای تولید پوشش پلیمری به قیمت 1661 دلار در هر تن فروخته شد. معاملات با شرایط حمل و نقل ظرف شش ماه انجام شد.

مجتمع پالایشگاه نفت ترکمن باشی که در سال 1943 میلادی تأسیس شد و در استان بالکان واقع شده است، در طول سال های استقلال ترکمنستان دستخوش تحولات اساسی گردیده، و در حال حاضر نیز یکی از پالایشگاه‌های نفت پیشرو در منطقه می‌باشد.

در ترکمنستان پلی پروپیلن در مجتمع پتروشیمی‌برای تولید پلی اتیلن و پلی پروپیلن در کیانلی تولید می‌شود.

 https://business.com.tm/tm/post/7809/vystavlennyi-

میزان معاملات صادرات و واردات در بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان از 23 میلیارد منات فراتر رفت.

در ژانویه تا اکتبر 2021 میلادی، ارزش کل معاملات صادرات و واردات ثبت شده در بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان بالغ بر 23 میلیارد و 372 میلیون منات بوده که از این میزان،8/23درصد، قراردادهای صادراتی و 2/76 درصد از قراردادهای وارداتی بوده است. رئیس بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان، بگنچ چاریف، در نشست کاری درباره وضعیت این مجتمع تجاری به قربانقلی بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان گزارش داد.

به گزارش رسانه رسمی ترکمنستان، رئیس بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان در نشست آنلاین روز پنجشنبه گفت: "در 10 ماه سال جاری میلادی ۲۴۸ جلسه مبادله برگزار شد که طی آن ۲ هزار و ۸۲ معامله انجام شد".

بر اساس دستوررئیس دولت، در بورس، سامانه مدیریت اسناد الکترونیکی بارگذاری و راه اندازی شد. چاریف گفت: "به منظور ثبت قراردادها در قالب الکترونیکی، انجام معاملات و مبادلات دیجیتال، توسعه فنی و اجرای سیستم دیجیتال، مناقصه بین المللی اعلام شده است".

قربانقلی بردی محمداف،رئیس جمهور، پس از استماع گزارش بر اهمیت نوسازی فعالیت های بورس به عنوان نهاد اصلی تنظیم کننده عملیات صادرات و واردات در کشور تأکید کرد.

 https://business.com.tm/ru/post/7815/summa-

20 قطعه ملک از املاک دولتی در ترکمنستان به مزایده گذاشته می‌شود.

 وزارت دارایی و اقتصاد ترکمنستان از برگزاری مزایده فروش 20 ملک دولتی خبر داد. این مزایده در تاریخ 26 نوامبر 2021 میلادی در ساختمان وزارت دارایی برگزار می‌شود.املاک وزارت تجارت و روابط اقتصادی خارجی، بانک تجاری سهامی ترکمن باشی، وزارت کشاورزی و حفاظت از محیط زیست،شرکت دولتی ترکمن گاز، کمیته منابع آب، آژانس ترکمن اوتو اولاگلاری، انجمن دولتی ترکمن قالی، استانداری‌های داشاغوز، لباب و ماری به حراج گذاشته می‌شود.

اتباع ترکمنستان و کشورهای خارجی و همچنین اشخاص حقوقی غیردولتی ترکمنستان و سایر کشورها که درخواست خود را در فرم مقرر تسلیم نموده اند، ودیعه و هزینه ویژه را پرداخت کرده و ثبت نام خود را برای شرکت در مزایده انجام داده اند. طبق روال مقرر در قانون مجاز به شرکت در مزایده می‌باشند.

اشخاص حقوقی خارجی، سازمان‌های بین‌المللی که بر اساس قوانین دولت‌های خارجی تأسیس شده‌اند، نمایندگی‌ها و شعب دائمی آنها در ترکمنستان تنها در صورت وجود گزارش ارزیابی آژانس حفاظت از اقتصاد در برابر خطرات زیر نظر وزارت می‌توانند در خصوصی‌سازی اموال دولتی شرکت کنند.

پذیرش درخواست و ثبت نام شرکت کنندگان از تاریخ انتشار آگهی مزایده توسط وزارت دارایی و اقتصاد ترکمنستان انجام می‌شود و 24 ساعت قبل از شروع مزایده به پایان می رسد. ثبت نام شرکت کنندگان در روز حراج ساعت 9 صبح، آغاز می‌شود.

مشاوره در مورد نحوه شرکت در مزایده و اطلاعات تکمیلی نسبت به املاک دولتی و خصوصی سازی را می‌توان از اداره روابط دارایی و پشتیبانی کارآفرینی وزارت و ادارات تخصصی اداره دارایی و اقتصاد استان‌ها و شهر عشق آباد دریافت کرد.

 https://business.com.tm/ru/post/7812/v-turkmenistane-

شرکت دولتی "ترکمن نفت" مجدداً مناقصه آزاد را اعلام می‌کند: از تاریخ 1400.8.11 لغایت 1400.9.23

سایت مجتمع نفت و گاز ترکمنستان:

شرکت دولتی "ترکمن نفت" به نمایندگی از کمیسیون مناقصه، مناقصه آزاد شماره 2/3 را برای خرید قطعه‌های زیر مجدداً اعلام می‌کند:

قطعه شماره 1 - "لوله‌ها و فلز نورد"؛

متقاضیان به منظور شرکت در مناقصه، می‌بایست مدارک زیر را ارائه دهند:

-ارائه درخواست کتبی (از شرکت های ثبت شده یا دارای حساب های بانکی در مناطق فراساحل، برنامه‌ها پذیرفته نمی‌شوند). در صورت تمایل به شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت حقوقی وی، کشور ثبت نام و شماره حساب؛

-آشنایی با قانون ترکمنستان "در خصوص مناقصه برای تأمین کالا، انجام کار، ارائه خدمات برای نیازهای دولتی"، همچنین -آشنایی با چکیده ای از "قوانین برگزاری مناقصه" و لیست اسناد مورد نیاز برای شرکت در مناقصه؛

-دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

-دریافت شماره حساب برای پرداخت وجوه به مبلغ 575 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (بدون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های بانکی) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه به صورت رایگان؛

به آدرس: شهر عشق آباد 1939، خیابان آرچه بیل 56، طبقه 4 ، دفتر مدیریت ترکمن نفت.

پیشنهادات ظرف 30 (سی) روز کاری از تاریخ انتشار رسمی اعلام این مناقصه در روزنامه ترکمنستان بی طرف، حداکثر تا ساعت 16:00 (به وقت محلی)  پذیرفته می‌شود. به پیشنهاداتی که دیرتر از مهلت فوق دریافت شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هنگام انتقال درخواست کتبی، حساب انتقال وجوه مشخص می‌شود.

پاکت مهر و موم شده با پیشنهاد مناقصه کامل (نقل قول)، دارای مهر و موم گواهی ماستیک، باید از زمان انتشار اطلاعیه به آدرس فوق تحویل داده شود و پس از واریز وجوه به حساب، برای رسیدگی پذیرفته می‌شود.

پاکت مناقصه باید شامل نسخه الکترونیکی پرسشنامه، شرایط اصلی قرارداد (در قالب "Word") و مشخصات فنی و اقتصادی (در قالب "Excel") باشد.

تلفن‌های تماس: 403939 (فکس برای درخواست)؛ 403931،  403951 (برای سوالات فنی) 403196.


https://www.oilgas.gov.tm/ru/posts/news/3266/gosudarstvennyy-

شرکت دولتی "ترکمن نفت" مناقصه آزاد را اعلام می‌کند: از تاریخ 1400.8.12 لغایت 1400.9.24

 زمان انتشار خبر: 1400.8.13

سایت مجتمع نفت و گاز ترکمنستان: شرکت دولتی "ترکمن نفت" به نمایندگی از کمیسیون مناقصه، مناقصه آزاد شماره 18 را برای خرید قطعه زیر اعلام می‌کند:

قطعه شماره 1- " لوله‌ها و فلز نورد "؛

متقاضیان، به منظور شرکت در مناقصه، می‌بایست مدارک زیر را ارائه دهند:

- ارائه درخواست کتبی (از شرکت های ثبت شده یا دارای حساب های بانکی در مناطق فراساحل، برنامه‌ها پذیرفته نمی‌شوند). در صورت تمایل به شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت حقوقی وی، کشور ثبت نام و شماره حساب؛

-آشنایی با قانون ترکمنستان "در خصوص مناقصه به منظور تأمین کالا، انجام کار، ارائه خدمات موردنیاز دولتی"، همچنین -آشنایی با چکیده ای از "قوانین برگزاری مناقصه" و لیست اسناد مورد نیاز به منظور شرکت در مناقصه؛

- دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

- دریافت شماره حساب برای پرداخت وجوه به مبلغ 575 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (بدون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های بانکی) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه به صورت رایگان؛

به آدرس: شهر عشق آباد 1939، خیابان آرچبیل 56، طبقه 4 ، دفتر مدیریت ترکمن نفت.

پیشنهادات ظرف 30 (سی) روز کاری از تاریخ انتشار رسمی اعلام این مناقصه در روزنامه ترکمنستان بی طرف، حداکثر تا ساعت 16:00 (به وقت محلی) پذیرفته می‌شود. به پیشنهاداتی که دیرتر از مهلت فوق دریافت شود، ترتیب اثر، داده نخواهد شد.

هنگام انتقال درخواست کتبی، حساب انتقال وجوه مشخص می‌شود.

پاکت مهر و موم شده با پیشنهاد مناقصه کامل (نقل قول)، دارای مهر و موم گواهی ماستیک، باید از زمان انتشار اطلاعیه به آدرس فوق تحویل داده شود و پس از واریز وجوه به حساب، برای رسیدگی پذیرفته می‌شود.

پاکت مناقصه باید شامل نسخه الکترونیکی پرسشنامه، شرایط اصلی قرارداد (در قالب "Word") و مشخصات فنی و اقتصادی (در قالب "Excel") باشد.

تلفن‌های تماس: 403939 (فکس برای درخواست)؛ 403117،  403167 (برای سوالات فنی).


https://www.oilgas.gov.tm/ru/posts/news/3265/gosudarstvennyy-

شرکت دولتی "ترکمن گاز" مناقصه آزاد را اعلام می‌کند: از تاریخ 1400.8.14 لغایت 1400.9.26

 زمان انتشار خبر: 1400.8.14

سایت مجتمع نفت و گاز ترکمنستان:

   شرکت دولتی "ترکمن گاز" برای خرید منابع مادی و فنی به منظوررفع نیازهای شرکت از تاریخ 1400.7.12 لغایت 1400.9.24 مناقصه آزاد اعلام می‌کند.

شماره مناقصه T / GAZ-032

قطعه شماره 2 - "تجهیزات عمومی‌کارخانه"؛

قطعه شماره 5 - "محصولات شیمیایی"؛

متقاضیان به منظور شرکت در مناقصه، می‌بایست مدارک زیر را ارائه دهند:

- ارائه درخواست کتبی (از شرکت های ثبت شده یا دارای حساب های بانکی در مناطق فراساحل، برنامه‌ها پذیرفته نمی‌شوند). درصورت تمایل به شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت حقوقی وی، کشور ثبت نام و شماره حساب؛

- آشنایی با قانون ترکمنستان "در خصوص مناقصه به منظور تأمین کالا، انجام کار، ارائه خدمات مورد نیاز دولتی"، همچنین آشنایی با چکیده ای از "قوانین برگزاری مناقصه" و لیست اسناد مورد نیاز برای شرکت در مناقصه؛

- دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

- دریافت شماره حساب به منظور پرداخت وجوه به مبلغ 500 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (بدون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های بانکی) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه به صورت رایگان؛

به آدرس: شهر عشق آباد 1939، خیابان آرچبیل 56، طبقه 3 ، دفتر مدیریت ترکمن گاز.

تمامی اطلاعات لازم را می‌توان از آدرس: http://www.oilgas.gov.tm/ بارگیری کرده یا از آدرس فوق دریافت کرد.

آدرس ایمیل: turkmengaz@online.tm

تلفن‌های تماس: 40- 37-45 (fax), 40-37-39, 40-37-40, 40-37-41, 40-37-42

پیشنهادات تا ساعت 12:00 ظهر روز 1400.9.26 (به وقت محلی) پذیرفته می‌شود. به پیشنهاداتی که دیرتر از مهلت فوق دریافت شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هنگام انتقال درخواست کتبی، حساب انتقال وجوه مشخص می‌شود.

پاکت مهر و موم شده با پیشنهاد مناقصه کامل (نقل قول)، دارای مهر و موم گواهی ماستیک، باید از زمان انتشار اطلاعیه به آدرس فوق تحویل داده شود و پس از واریز وجوه به حساب، برای رسیدگی پذیرفته می‌شود. پاکت مناقصه باید شامل نسخه الکترونیکی پرسشنامه، شرایط اصلی قرارداد (در قالب "Word") و مشخصات فنی و اقتصادی (در قالب "Excel") باشد.

https://www.oilgas.gov.tm/ru/posts/news/3246/gosudarstvennyy

 

هفته اول نوامبر: معاملات صادراتی در بورس بیش از 39 میلیون دلار است.

زمان انتشار خبر: 1400.8.17

خبرگزاری بیزنس ترکمنستان: رسانه‌های رسمی ترکمنستان روز دوشنبه گزارش دادند که مجموع معاملات مزایده‌های بورس کالا و مواد خام دولتی ترکمنستان هفته گذشته از مرز 39 میلیون و 474 هزار دلار گذشت.

بنابراین، بازرگانانی از روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، افغانستان، هنگ کنگ و ازبکستان پلی پروپیلن، نفت سفید هوایی، سوخت دیزل و سوخت دیزل هیدرولیکی تولید شده در مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی را خریداری کردند.

علاوه بر این، نمایندگان تجاری از روسیه، امارات، ترکیه و ازبکستان پارچه جین، نخ پنبه ای و شیشه شناور خریداری کردند.

کارآفرینان بریتانیای کبیر و قزاقستان، نخ پنبه را به مبلغ 21 میلیون و 525 هزار منات خریداری نمودند.

تجار داخلی برای بازار داخلی، قیر نفتی و فرش دستباف را به مبلغ یک میلیون و 408 هزار منات خریداری کردند.

در مجموع، ظرف هفته گذشته در بورس کالا و مواد اولیه دولتی ترکمنستان 55 معامله به ثبت رسید.

 https://business.com.tm/ru/post/7822/pervaya-

 

وزارت دارایی ترکمنستان مزایده به منظور فروش 30 قطعه از املاک دولتی را برگزار می‌کند.

 زمان انتشار خبر: 1400.8.15

خبرگزاری اورینت: در تاریخ 26 نوامبر، مزایده منظم فروش اموال دولتی در وزارت دارایی و اقتصاد ترکمنستان برگزار می‌شود. اطلاعیه‌های مربوط به فهرست 30 ملک در روزهای جمعه و شنبه در مطبوعات رسمی منتشر شد.

املاک وزارتخانه‌های تجارت و روابط اقتصادی خارجی، کشاورزی و حفاظت از محیط زیست،بانک سهامی ترکمن باشی، شرکت دولتی ترکمن گاز، کمیته مدیریت آب ترکمنستان، آژانس "ترکمن اوتو اولاگلری"، انجمن دولتی "ترکمن قالی"، دفاتر استانداری‌های داشاغوز، لباب و ماری مشمول خصوصی سازی خواهند شد.

اورینت ضمن تأکید بر  فروش مالکیت کارخانه لوله داشاغوز، اظهار داشت قیمت اولیه این ملک 19716560 منات است. مجتمع گلخانه ای تخصصی وزارت کشاورزی که به تازگی در حومه آک بوگدایاستان آخال ساخته شده، نیز ممکن است مورد توجه باشد. می‌تواند برای خریدار بالقوه 60 753 603 منات هزینه داشته باشد که با این وصف می‌بایست اذعان داشت، ملک مذکور، گران ترین قطعه در حراج آینده است.

کمترین قیمت اولیه در این حراج برای انبار قدیمیPMK-21 واحد تولید "اغوزخان سو خوجالیک" در روستای اوغوزخان استان ماری تعیین می‌شود که برای آن باید حداقل 52939 منات بپردازید.

لیست کامل املاکی که به حراج گذاشته می‌شوند را می‌توانید در سایت بیابید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در مزایده می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل، نمایید:

عشق آباد: 0099312922611، 394669.

آنو: 0099313733021، 33180

بالکاناباد: 0099322278934، 78917، 78953.

شهرستان داشاغوز: 0099332291019، 91510

ترکمن آباد: 0099342261152، 61159

ماری: 0099352260687، 60541

 https://orient.tm/ru/post/35127/minfin-turkmenistana-organizuet-

 

شرکت دولتی "ترکمن نفت" مناقصه آزاد را اعلام می‌کند: 1400.8.13 لغایت 1400.9.25

 زمان انتشار خبر: 1400.8.17

سایت مجتمع نفت و گاز ترکمنستان:

شرکت دولتی "ترکمن نفت" به نمایندگی از کمیسیون مناقصه، مناقصه آزاد شماره 19 را جهت خرید قطعه‌های زیر اعلام می‌کند:

قطعه "برای تعمیرات اساسی موتورهای توربین گاز NK-16ST و NK-16-18STتمام تغییرات و ماژول های آنها".

متقاضیان می‌بایست به منظور شرکت در مناقصه، مدارک زیر را ارائه دهند:

- ارائه درخواست کتبی (از شرکت های ثبت شده یا دارای حساب های بانکی در مناطق فراساحل، برنامه‌ها پذیرفته نمی‌شوند). در صورت تمایل به شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت حقوقی وی، کشور ثبت نام و شماره حساب؛

- آشنایی با قانون ترکمنستان "در خصوص مناقصه برای تأمین کالا، انجام کار، ارائه خدمات  نیازهای دولتی"، همچنین آشنایی با چکیده ای از "قوانین برگزاری مناقصه" و لیست اسناد مورد نیاز برای شرکت در مناقصه؛

- دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

- دریافت شماره حساب به منظور پرداخت وجوه به مبلغ 1725 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه به صورت رایگان؛

به آدرس: شهر عشق آباد 1939، خیابان آرچبیل 56، طبقه 4 ، دفتر مدیریت ترکمن نفت.

پیشنهادات ظرف 30 (سی) روز کاری از تاریخ انتشار رسمی اعلام این مناقصه در روزنامه ترکمنستان بی طرف، حداکثر تا ساعت 16:00 (به وقت محلی)، پذیرفته می‌شود. به پیشنهاداتی که دیرتر از مهلت فوق دریافت شود، ترتیب اثر، داده نخواهد شد.

هنگام انتقال درخواست کتبی، حساب انتقال وجوه مشخص می‌شود.

پاکت مهر و موم شده با پیشنهاد مناقصه کامل (نقل قول)، دارای مهر و موم گواهی ماستیک، باید از زمان انتشار اطلاعیه به آدرس فوق تحویل داده شود و پس از واریز وجوه به حساب، برای رسیدگی پذیرفته می‌شود. پاکت مناقصه باید شامل نسخه الکترونیکی پرسشنامه، شرایط اصلی قرارداد (در قالب "Word") و مشخصات فنی و اقتصادی (در قالب "Excel") باشد.

تلفن‌های تماس: 403939 (فکس برای درخواست)؛ 403917،  403682، 403983 (برای سوالات فنی).


https://www.oilgas.gov.tm/ru/posts/news/3287/gosudarstvennyy-

مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی مناقصه بین المللی تأمین و تعمیر تجهیزات را اعلام می دارد.

 زمان انتشار خبر: 1400.8.17

خبرگزاری بیزنس ترکمنستان: مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی به نمایندگی از کمیسیون انتخاب رقابتی (مناقصه) تأمین‌کنندگان (پیمانکاران) کالاها و خدمات مجتمع نفت و گاز ترکمنستان، جهت طراحی مناقصه به منظور تأمین تجهیزات، مواد، ساخت و نصب، تعمیر و بازسازی و راه اندازی تجهیزات فناورانه بلوک 500 هیدروتراتر دیزل در مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی، اعلام مناقصه می‌کند.

آدرس:ترکمنستان، استان بالکان، ترکمن باشی، بخش مزرعه بادی مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی.

متقاضیان می‌بایست به منظور شرکت در مناقصه، مدارک زیر را ارائه دهند:

 - ارائه درخواست کتبی به منظور شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت قانونی وی، کشور ثبت نام، مشخصات و تلفن‌های تماس؛

-آشنایی با قانون ترکمنستان "در خصوص مناقصه به منظور تأمین کالا، انجام کار، ارائه خدمات در راستای رفع نیازهای دولتی"، و همچنین آشنایی با چکیده ای از "قوانین برگزاری مناقصه" و لیست اسناد مورد نیاز به منظور شرکت در مناقصه؛

- دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

- دریافت شماره حساب برای پرداخت وجوه به مبلغ 1725 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (بااحتساب مالیات بر ارزش افزوده) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه؛

- هنگام ارسال درخواست کتبی، حساب انتقال وجه مشخص می‌شود.

- پیشنهادات ظرف مدت 60 روز کاری از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت 12:00 (به وقت محلی) پذیرفته می‌شود.

- بسته‌های دارای پیشنهاد مناقصه پس از دریافت وجه به حساب، برای رسیدگی پذیرفته می‌شود.

- پیشنهاد مناقصه باید در دو پاکت مهر و موم شده ارسال شود. پاکت اول می‌بایست حاوی مشخصات فنی، پاکت دوم نیز دربردارنده پیشنهاد تجاری باشد.

- تلفن‌های تماس: 0099324396048، 0099324320389

فکس: 0099324321149

آدرس ایمیل: tngizt@online.tm

https://business.com.tm/ru/info/5239/tknpz-obyavlyaet

 

وزارت بهداشت ترکمنستان مناقصه خرید قطعات یدکی تجهیزات پزشکی را اعلام می‌کند.

 زمان انتشار خبر: 1400.8.18

خبرگزاری بیزنس ترکمنستان: وزارت بهداشت و صنایع دارویی ترکمنستان مناقصه تدارکاتی را برای قطعه زیر اعلام می دارد:

قطعه شماره 49 - خرید قطعات یدکی تجهیزات پزشکی مؤسسات بهداشتی و درمانی انجمن تولیدی "لوکمان چیلیک انجاملاری"؛

پیشنهادات ظرف مدت 30 (سی) روز کاری از تاریخ انتشار آگهی در وزارت بهداشت و صنایع دارویی ترکمنستان پذیرفته می‌شود.

شماره تماس، جهت کسب اطلاعات:

40-04-79

 ترکمنستان، عشق آباد، خیابان آرچبیل 20

 https://business.com.tm/ru/info/5240/minzdrav-turkmenistana-

مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی مناقصه بین المللی برای تعمیرات اساسی را تمدید می‌کند.

 زمان انتشار خبر: 1400.8.18

خبرگزاری بیزنس ترکمنستان: مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی به نمایندگی از کمیسیون انتخاب رقابتی (مناقصه) تأمین کنندگان (پیمانکاران) کالاها و خدمات مجتمع نفت و گاز ترکمنستان، تمدید مناقصه بین المللی برای تعمیرات اساسی با تعویض قطعات داخلی، آستر بلوک 100 راکتور احیاگر واحد کراکینگ کاتالیزوری میلی ثانیه ایMSCC پالایشگاه نفت ترکمن باشی، بدینوسیله  اعلام مناقصه مینماید.

آدرس:ترکمنستان، استان بالکان، ترکمن باشی، بخش مزرعه بادی مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی.

متقاضیان می‌بایست به منظور شرکت در مناقصه، مدارک زیر را ارائه دهند:

 - ارائه درخواست کتبی به منظور شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت قانونی وی، کشور ثبت نام، مشخصات و تلفن‌های تماس؛

- متقاضیان شرکت در مناقصه می‌بایست با "قوانین انتخاب رقابتی تأمین کنندگان کالاهای مادی و فنی مجتمع نفت و گاز ترکمنستان" آشنا باشند؛

- دریافت مشخصات تعداد، الزامات فنی و شرایط اساسی قرارداد؛

- دریافت شماره حساب برای پرداخت وجوه به مبلغ 1725 (پانصد) دلار آمریکا یا معادل آن به منات (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به ازای هر قطعه برای شرکت در مناقصه؛

- هنگام ارسال درخواست کتبی، حساب انتقال وجه مشخص می‌شود؛

- پیشنهادات ظرف مدت 20 روز کاری از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت 17:00 (به وقت محلی) پذیرفته می‌شود.

- بسته‌های دارای پیشنهاد مناقصه پس از دریافت وجه به حساب برای رسیدگی پذیرفته می‌شود.

- پیشنهاد مناقصه باید در دو پاکت مهر و موم شده ارسال شود. پاکت اول می‌بایست حاوی مشخصات فنی، و پاکت دوم در بردارنده یک پیشنهاد تجاری با محاسبات و توجیه هزینه پیشنهادی کار و خدمات باشد.

- تلفنهای تماس: 0099324396127، 0099324320389

فکس: 0099324321149

آدرس ایمیل: tngizt@online.tm

 https://business.com.tm/ru/info/5241/tknpz-prodlevaet-

حجم معاملات ارزی در بورس ترکمنستان از 29/5 میلیون دلار فراتر رفت.

 زمان انتشار خبر: 1400/8/23

خبرگزاری ترکمن پورتال: در مزایده‌های بورس کالا و مواد اولیه دولتی ترکمنستان، طی هفته 38 معامله انجام شد.

کارآفرینانی از امارات متحده عربی، سوئیس، افغانستان، ازبکستان و قرقیزستان مازوت تصفیه شده، نفت سفید هواپیما و سوخت دیزل تصفیه و تولید شده در مجتمع پالایشگاه‌های نفت ترکمن باشی را با ارز خارجی خریداری کردند.

علاوه بر این، فرش های انجمن دولتی ترکمن قالی و همچنین محصولات شیشه ای بی رنگ وزارت صنعت و ساخت و ساز ترکمنستان به ارز خارجی فروخته شد. مبلغ کل معاملات بالغ بر 29 میلیون و 543 هزار دلار آمریکا بوده است.

نمایندگان محافل تجاری از امارات متحده عربی و قزاقستان، فرش هایی را به مبلغ 19 هزار منات خریداری کردند.

بازرگانان ترکمن برای بازار داخلی، پلی اتیلن فشار قوی، فرش و الیاف پنبه خریدند. مجموع معاملات از 30 میلیون و 625 هزار و 100 منات گذشت.

منبع: https://turkmenportal.com/blog/41489/summa-

وزارت انرژی ترکمنستان مناقصه جدیدی را اعلام کرد.

 زمان انتشار خبر: 1400/8/20

خبرگزاری ترکمن پورتال: وزارت انرژی ترکمنستان مناقصه بین المللی ارائه خدمات مشاوره ای برای احداث نیروگاه ترکیبی خورشیدی و بادی جدید با ظرفیت 10 مگاوات در حومه سردار استان بالکان را اعلام کرد.

اشخاصی که مایل به شرکت در مناقصه هستند باید تا تاریخ 14 دسامبر 2021 حد اکثر تا ساعت 16:00 (به وقت محلی) درخواست کتبی خود را خطاب به وزیر انرژی ترکمنستان با ذکر نام کامل شرکت کننده، وضعیت قانونی، کشور ثبت نام و مشخصات ارائه نمایند.

مشخصات قطعه و الزامات فنی را می‌توانید از اداره توسعه آینده نگر، فناوری‌های نوین و ساخت و ساز سرمایه ای وزارت انرژی ترکمنستان به آدرس: عشق آباد، خیابان 2022، پلاک 55. دریافت نمایید.

بسته اسناد مناقصه پس از پرداخت مبلغ 1500 دلار (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه بانکی) تحویل داده می‌شود. پیشنهادها فقط پس از دریافت وجه به حساب، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تلفن‌های تماس:  0099312379491، 0099312379433

منبع: https://turkmenportal.com/blog/41343/ministerstvo-

شرکت سهامی عام "دمیر یولاری" جهت خرید لوازم یدکی واگن مناقصه اعلام می‌کند.

 زمان انتشار خبر: 1400/8/21                                                           

خبرگزاری بیزنس ترکمنستان: شرکت سهامی عام "دمیریولاری" مجدداً مناقصه بین المللی به شماره DÝ / AGPJ-015 برای خرید قطعات یدکی و مواد برای واگن‌های مسافری و باری اعلام می نماید.متقاضیان می‌بایست اسناد زیر را به  شرکت سهامی عام "دمیریولاری" ارائه دهند:درخواست شرکت در مناقصه با ذکر نام کامل متقاضی شرکت، وضعیت حقوقی و مشخصات وی و همچنین ضمیمه مدارک ثبتی و قانونی متقاضی، وکالتنامه و کپی گذرنامه نماینده متقاضی؛

مشخصات قطعه‌ها و الزامات فنی را دریافت نمایند؛

بسته ای از اسناد مناقصه را با پرداخت 575 دلار (شامل 75 دلار با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به ازای هر قطعه دریافت نمایند؛

هنگام ارسال درخواست کتبی، حساب انتقال وجه مشخص می‌شود.

بسته‌های دارای پیشنهاد مناقصه فقط پس از واریز وجه به حساب "دمیریولاری" برای بررسی پذیرفته می‌شوند.

اسناد مناقصه باید به صورت جداگانه در دو بسته (پیشنهاد فنی و تجاری) به نشانی درج شده در زیر از ساعت 9 صبح الی 18:00 روزانه (به وقت محلی) در دفتر 55 شرکت "دمیریولاری" (طبقه یازدهم) ارسال شود.

مهلت پذیرش پیشنهادات 30 (سی) روز کاری از تاریخ انتشار آگهی می‌باشد.

تلفن‌های تماس: 0099312383231، 0099312383104.

فکس: 0099312383103

 عشق آباد، خیابان ترکمن باشی، پلاک ۷

منبع: https://business.com.tm/ru/info/5246/aoot-

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما