معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۲/۲۰- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۴۳۷

بررسی بازار خدمات IT سوئد

سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه فن آوری است. این کشور زادگاه بسیاری از برندهای جهانی در این حوزه است که نقش پیشرو در جهان دارند. شرکت های مانند   Spotify, Skype, Ericsson, Electrolux, Truecaller, Torrent, Klarna, Mojang, King  و غیره  نمونه ای از این شرکتها  هستند.

این صنعتِ رو به رو رشد در عین حال نیاز به متخصص نیز دارد و علیرغم این واقعیت که سوئد راه زیادی را در حوزه IT طی کرده اما هنوز چالش های بزرگی باقی است. نیاز به متخصص و مهارت های مختلف در این حوزه  بالاست و فرصت هایی که از این طریق ایجاد می‌شود ، سوئد را برای استعدادهای دیجیتالی بین المللی ، بسیار با اهمیت کرده است.

 از طرفی به منظور غلبه بر مشکلات و محدویت های  مهاجرتی در سوئد ، اغلب شرکتها به دنبال انتخاب شرکت های حرفه ای در حوزه IT برای برون سپاری در خارج از سوئد هستند تا علاوه بر توسعه  منابع،  سرعت و هزینه‌ها را نیز مدیریت کنند . لذا فرصتهایی که از این طریق  برای ارایه دهندگان خدمات IT  در کشورهای درحال توسعه ارایه می‌شود بسیار مهم و با اهمیت است.

 در گزارش پیوست، ضمن بررسی جنبه‌های مختلف بازار خدمات IT  سوئد ، اطلاعات مفیدی در خصوص  نیازها ، الزامات ، ترندها و پیدا کردن شرکای تجاری در این بازار ارایه شده که به نوبه خود می‌تواند برای شرکتها و فعالان حوزه IT  ایران برای اخذ پروژه در قالب برنامه‌های برون سپاری شرکتهای سوئدی ، مورد استفاده قرار گیرد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما