معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۲/۱۷- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۸۹

برگزاری نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین-شیامن (CIFIT)

نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین-شیامن (CIFIT) از تاریخ 17 لغایت 20 شهریور ماه 1400 (8 الی 11 سپتامبر 2021) در شهر شیامن برگزار می‌گردد. نمایشگاه مذکور بزرگترین رویداد سرمایه گذاری در جهان بوده و کشورهای مختلف پروژه‌های خود را برای جذب سرمایه خارجی بویژه از چین در این نمایشگاه معرفی می نمایند

نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین-شیامن (CIFIT) از تاریخ 17 لغایت 20 شهریور ماه 1400 (8 الی11 سپتامبر 2021) در شهر شیامن برگزار می‌گردد. نمایشگاه مذکور بزرگترین رویداد سرمایه گذاری در جهان بوده و کشورهای مختلف پروژه‌های خود را برای جذب سرمایه خارجی بویژه از چین در این نمایشگاه معرفی می نمایند. در این نمایشگاه سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف بویژه املاک و مستغلات، صنعت، سلامت و بهداشت، مواد غذایی و صنایع نوظهور مورد توجه قرار می‌گیرد. 

نمایشگاه سال 2020 بدلیل شیوع ویروس کرونا در دو بخش حضوری و مجازی برگزار گردید. در این رویداد 69 کشور حضور داشتند، بیش از 16 هزار پروژه به سرمایه گذاران معرفی گردید و 2300 موافقتنامه سرمایه گذاری به ارزش 80 میلیارد یوآن (12.2 میلیارد دلار) امضا شد. بیش از 2 هزار شرکت بزرگ و 10 هزار شرکت کوچک و متوسط (SME) در این رویداد حضور داشتند. در نمایشگاه سال گذشته ، پاویون مجازی کشورمان توسط سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برپا گردید.

لازم به ذکر است در نمایشگاه سال 2019 بیش از 40 کشور در فضایی به وسعت 130 هزار مترمربع به ارائه فرصت های سرمایه گذاری خود و جذب سرمایه‌گذار خارجی پرداختند. 

 سایر اطلاعات تکمیلی مربوط به این رویداد اقتصادی در وب سایت www.chinafair.org.cn در دسترس علاقمندان می‌باشد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما