معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۱/۳۱- ۱۸:۰۰ - مشاهده: ۶۴۰

وبینار تخصصی همکاری بین ایران و کنیا در حوزه ICT

در این وبینار تخصصی که با حضور بیش از 20 نماینده از شرکت‌های ICT ایران و کنیا در 24 فروردین ماه 1400 برگزار شد، شرکت‌های ایرانی به معرفی سوابق، توانمندی‌ها و حوزه‌های مورد علاقه خود برای فعالیت در کشور کنیا پرداخته و طرف‌های کنیایی نیز سوالاتی در خصوص شرایط حضور شرکت‌های ایرانی در بازار کنیا و مشوق‌های دولتی در این زمینه طرح نمودند.
در این وبینار ابتدا توسط اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران (مپتا) به معرفی این اتحادیه، حوزه‌های کاری، شرکت‌های عضو و خدمات آنها برای مشتریان اشاره و با برشمردن برنامه‌های حمایت از صادرات که دولت ایران از طریق این اتحادیه اعمال می‌کند پرداخته شد.
سپس نمایندگان شرکت های FWUTECH، ABcallcenter، MBG، ارتباطات آوا و شرکت ارتباطات ارگ به معرفی شرکتهای خود، سوابق و توانمند‌ها در حوزه ارتباطات مخابراتی، شبکه‌های تلفن همراه، تولید تجهیزات الکترونیک و فیبر نوری پرداخته و ضمن بر شمردن پروژه‌های متعدد این شرکتها در ایران، برای حضور در بازار ICT کنیا اعلام آمادگی و همکاری نمودند.
پس از پایان ارائه شرکت‌های ایرانی، نمایندگان شرکت‌های کنیایی به معرفی خود و شرکت‌های خویش پرداخته و سوالاتی در خصوص حمایت‌های دولتی و مشوق‌های موجود برای حضور شرکت‌های دو طرف در بازار یکدیگر طرح نمودند که به این سوالات پاسخ داده شد.
متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما