معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی اقلیم کردستان عراق – سلیمانیه

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی حوزه اقلیم کردستان عراق - سلیمانیه در هفته دوم دی‌ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و سایر رسانه‌های این اقلیم به شرح ذیل ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی اقلیم کردستان عراق – سلیمانیه

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی حوزه اقلیم کردستان عراق - سلیمانیه در هفته سوم مهرماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در نیمه نخست تیر 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی روسیه - جمهوری تاتارستان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی روسیه (جمهوری تاتارستان) در هفته نخست تیر ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این منطقه به شرح زیر ارائه می‌گردد.

گزارش سیلوهای عمومی در بندر پاراناگوآ در کشور برزیل

بندر پاراناگوآ دارای دو سیلو عمومی‌شامل یک سیلوی عمودی و چهار سیلوی افقی می‌باشد. سیلوهای عمومی در بندر پاراناگوآ در برزیل بیشترین افزایش در حجم گنجایش محموله‌ها را نسبت به عملکرد خود در خلال ده سال گذشته ثبت نموده‌اند.

انبارهای ذخیره محصولات عمده کشاورزی در برزیل

ظرفیت ذخیرسازی محصولات کشاورزی در برزیل برابر با 176.3 میلیون تن در نیمه دوم سال 2020 میلادی اعلام گردید که کاهشی 0.1 درصدی نسبت به نیمه اول همین سال داشته است. کل تعداد سازمان‌های فعال در عرصه ذخیره سازی و انبار محصولات کشاورزی 7900 عدد بوده که این میزان در طی دوران پاندمی‌کرونا کاهشی نداشته است.