معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته چهارم آذرماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در هفته چهارم آبان ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع چرم و کیف‌ و کفش و صنایع کشاورزی ازبکستان برگزار شد

دو نمایشگاه بین‌المللی صنایع چرم و کیف و کفش و نمایشگاه صنایع کشاورزی ازبکستان در روزهای 4 تا 7 خرداد 1401 به صورت هم‌زمان در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور برگزار شد.

صنعت کفش پاکستان

پاکستان با تولید حدود نیم میلیارد جفت کفش در سال، هفتمین تولیدکنندۀ بزرگ کفش در دنیاست لیکن به دلیل جمعیت بالای کشور، حدود 97% از کفش‌های تولیدی در داخل مصرف و تنها 3% آن به سایر کشورها صادر می‌شود. به همین دلیل، دولت پاکستان با هدف‌گذاری افزایش صادرات کفش به 1 میلیارد دلار طی پنج سال آینده، تعرفۀ واردات 40 قلم مواد اولیه، کالای واسطه‌ای و ماشین‌آلات این صنعت را به شدت کاهش داده است.

اخبار اقتصادی ترکمنستان (استان‌های ماری و لباب)

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکمستان (استان‌های ماری به مرکزیت مرو و لباب) در نیمه دوم دی ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکمنستان - مرو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی، عمده استان‌های ماری و لباب در نیمه اول آذر ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی ترکمنستان

گزیده اخبار اقتصادی ترکمنستان در هفته اول مهرماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح ذیل ارائه می‌گردد.