معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

ثبات قیمت عمده اقلام وارداتی تونس

گزیده گزارش در ارتباط با تأثیر کاهش قیمت برخی اقلام ضروری بر اقتصاد تونس با عنوان ثبات قیمت عمده اقلام وارداتی این کشور در بازارهای جهانی به شرح ذیل ارائه می گردد.

اخبار اقتصادی ترکیه - استانبول

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته سوم اردیبهشت ماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

تحولات جهانی اخیر و تاثیرات احتمالی آن بر اقتصاد ترکیه

بی شک وضعیت ترکیه بعنوان یکی از کشورهای قدرتمند منطقه در برابر این تحولات و تاثیر پذیری اقتصاد آن بعنوان یکی از اقتصادهای وابسته به انرژی حائز اهمیت است. پر واضح است که همه این تحولات اثرات جدی بر اقتصاد ترکیه خواهند داشت.

روند قیمت ها در پاکستان

بر اساس گزارش منتشر شده توسط اداره آمار پاکستان (PBS) Pakistan Bureau of Statistics ، تورم اندازه گیری شده توسط شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) Consumer Price Index" به بالاترین حد در 21 ماه گذشته رسیده است .

اخبار اقتصادی الجزایر

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی الجزایر در هفته چهارم مهر ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی در حوزه کربلای معلی عراق( هفته اول آذر ماه 1399)

اهم اخبار اقتصادی در حوزه کربلای معلی عراق در هفته اول آذر ماه 1399 که در رسانه‌های این حوزه منتشر شده به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی پاکستان (هفته دوم مرداد ماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی پاکستان در هفته دوم مرداد ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده به شرح ذیل ارائه می‌گردد: