معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۳/۰۶/۱۹- ۰۸:۰۰

تولید اتوبوس با سوخت پاک در پرتغال

به ادعای شرکت Caetano، عامل رانش این اتوبوس جدید، تبدیل هیدروژن به آب بوده که به نوبه خود گامی ابتکاری و مهم در کاهش آلایندگی و شکل گیری جامعه ای بدون کربن در حمل و نقل شهری است.
این اتوبوس در 2 یا 3 نمونه و در 2 طرح RHD و LHD تولید می‌شود، که با هر محیط شهری سازگار است. علاوه بر کربن صفر و سازگاری با محیط های شهری متفاوت، عدم نیاز به توقف برای شارژ در طول سفرهای طولانی از دیگر مزیتهای محصول فوق می‌باشد. 
هشدار خستگی به راننده، هشدار خروج از خط، سنسور نقطه کور، هشدار برخورد، سیستم مانیتورینگ فشار تایر، کنترل پایداری الکترونیکی، هشدار نظارت جاده، تابعیت از قوانین محدودیت سرعت، هشدار معکوس، مجهز بودن به سرعت هوشمند، سیگنال پدال، دوربین پدال پا و نشانگر استفاده از پدال، سیستم های مانیتورینگ دوربین برای جایگزینی آینه‌های دید در شب،  تحلیل کننده تنفس با ایموبلایزر خودرو و سنسور پارک از دیگر شاخص های وسیله نقلیه فوق می‌باشد.
طبق گزارش های منتشره  تعداد 12 دستگاه از این اتوبوس ها در المپیک 2024 پاریس بکار گرفته شده و مورد رضایت استفاده کنندگان بوده است. ضمن آنکه تا کنون 200 دستگاه نیز به کشورهای مختلف اروپایی فروخته شده است.
 شعارهای این شرکت : ما رویای آینده را می‌بینیم، برنامه ما بهبود حمل و نقل شهری و تضمین آینده ای بهتر برای جمعیت شهری است. شبکه‌های شهری نیازمند حمل و نقل عمومی و مسافربری پاک تر، ایمن تر و اقتصادی تر هستند. ما بطور مداوم برای رشد پایدار شهری و ساختن آینده شهرها تلاش می‌کنیم. این بهترین کمک ما به آینده است.  
 بروشور جدید ترین محصول شرکت Caetano در پیوست آمده است.

فایل های ضمیمه

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما