معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۱۲/۰۹- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۰۷

آشنائی با توانمندی ها و ظرفیت های جنوب چین در حوزه سلامت و بهداشت

منطقه جنوب چین نقش کلیدی در تجارت و همکاری‌های بین‌المللی چین ایفامی‌کند. استان‌های جنوبی چین همواره جایگاه ویژه ای در زمینه تولیدعلم، خصوصا در حوزه سلامت داشته و انجمن‌ها، دانشگاه‌ها و شرکتهای برجسته ای را در حوزه پزشکی، دارویی و سلامت در خود جای داده اند. گزارش حاضر در نظر دارد تا ظرفیت های استانهای جنوب چین در حوزه سلامت، بهداشت و درمان با رویکردهای علمی، تحقیقاتی و تجاری و صنعتی را تبیین نماید.

منطقه جنوب چین شامل استان‌های گواندنگ، فوجیان، گوانگشی، هاینان و هونان و منطقه ویژه اجرایی هنگ‌کنگ وماکائو به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباط با دریا سال‌هاست نقش کلیدی در تجارت و همکاری‌های بین‌المللی چین ایفامی‌کند.

استان‌های جنوبی چین بخصوص گواندنگ (بعنوان ثروتمندترین و پرجمعیت‌ترین استان چین)و هونان همواره جایگاه ویژه ای در زمینه تولیدعلم، خصوصا در حوزه سلامت داشته و انجمن‌ها، دانشگاه‌ها و شرکتهای برجسته ای را در حوزه پزشکی، دارویی و سلامت در خود جای داده اند.

گزارش حاضر در نظر دارد تا ظرفیت های استانهای جنوب چین در حوزه سلامت، بهداشت و درمان با رویکردهای علمی، تحقیقاتی و تجاری و صنعتی را تبیین نماید. در پیوند زیر معرفی این ظرفیت ها آمده است.

بروشور معرفی ظرفیت ها

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما