معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۱/۲۷- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۴۷

معرفی رویدادهای برتر برزیل در زمینه معدن

برزیل در شهریورماه سال جاری اقدام به برگزاری دو نمایشگاه بین المللی مهم معدنی در شهرهای بلوهوریزنچه و سان پائولو این کشور خواهد نمود.

برزیل به عنوان یک بازیگر جهانی در امر تولید و صادرات عمده کالاهای معدنی در جهان مطرح می‌باشد و دولت فدرال برزیل با درک اهمیت بخش معدن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی این کشور در صدد احیای صنعت معدن در این کشور و ایجاد محیطی مناسب برای سرمایه‌گذاری، تضمین ثبات نظارتی و ایجاد چارچوب‌های قانونی وافزایش دانش زمین‌شناسی می‌باشد.

در این راستا و با توجه به تاخیر دوساله در برگزاری رویدادهای تجاری ، صنعتی، بازرگانی و نمایشگاهی بدلیل شرایط کرونایی، در آینده نزدیک دو رویداد بزرگ معدنی در برزیل برگزار خواهند شد که برای بخش دولتی و خصوصی کشورمان قابل بهره برداری است.

این دو رویداد در قالب دو نمایشگاه در شهرهای بلوهوریزنچه و سان پائولو هستند. 

- نمایشگاه معدنی در ایالت میناس جرایس و شهر بلوهوریزنته برزیل با عنوان EXPOSIBRAM در تاریخ 21 الی 24 شهریورماه 1401 (که معمولاً یک سال در این ایالت و سال بعد در ایالت پارا برگزار می‌گردد) به عنوان اصلی‌ترین زمینه برای شناخت ملموس از همکاری‌های معدنی با برزیل است. 

وب سایت این نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر به شرح ذیل درج می‌گردد:

https://ibram.org.br/ibram-principais-eventos/

- همچنین نمایشگاه معتبر دیگری (که از سوی وزارت امور خارجه برزیل معرفی شده‌است) در خصوص تکنولوژی و تجهیزات معدنی در تاریخ 8 الی 11 شهریور ماه سال جاری در شهر سان‌پائولو برگزار خواهد گردید.

وب سایت این نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر به شرح ذیل درج می‌گردد:

 https://www.mtexpo.com.br/en/

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما