معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۴/۱۷- ۰۱:۰۰ - مشاهده: ۵۳۵

جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت می‌کند

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه پنجمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1400گفت: جمهوری اسلامی ایران توانایی های خود را در نمایشگاه «اکسپو» دبی به نمایش می گذارد.
سید رسول مهاجر معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت خواهد نمود ، اظهار داشت : در جلسه ستاد گزارشی از آخرین وضعیت این نمایشگاه ارائه شد و بر برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد که نماد مجموعه کشورمان در این نمایشگاه است تاکید شد؛ همچنین مقرر گردید ، نمادهای سنتی ایرانی به عنوان یک تمدن چندین هزار ساله به نمایش دربیاید.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه اعلام کرد: غرفه ایران آماده است که در مهرماه شروع به کار کند و قرار شد همه وزارتخانه‌ها تلاش کنند تا غرفه‌های پرباری شکل بگیرد و حتی زمینه‌های سرمایه گذاری را معرفی کنند که زمینه ساز تعاملات هر چه بیشتر کشورمان با سایر کشورها باشد.

آقای مهاجر همچنین گفت: شرکت های دانش بنیان و فنی مهندسی ما در آنجا ظهور خوبی خواهند داشت و امیدوارم نمایشگاه بسیار خوبی را در مهرماه شاهد باشیم.

ویدئوها

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما