معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۰۵/۲۰- ۰۷:۳۰ - مشاهده: ۱۹۱

برگزاری آنلاین برنامه وبسامیت 2020

وب سامیت بزرگترین رویداد جهانی حوزه فنآوری و ارتباطات است که از سال 2016 تاکنون به صورت سالانه در ماه نوامبر در شهر لیسبون پایتخت کشور اروپائی پرتغال برگزار می‌گردد .

وب سامیت اکنون به بزرگترین رویداد جهانی در حوزه فناوری واستارتاپ تبدیل شده است. این رویداد محلی، برای گردهم آیی بزرگترین شرکتهای دانش بنیان استارتاپ و موسسات مالی و سرمایه گذاری طراحان و مغزهای متفکر جهانی در حوزه فنآوری و نرم افزاری و نمایشگاه آخرین دستاوردهای جهانی در عرصه علمی و فناوری است گستردگی و تنوع برنامه‌ها، نشست ها و سمینارهای  این رویداد جهانی در حدی است که شهر لیسبون را به کانون جهانی برای برقراری و تسهیل تبادلات و همکاریها در عرصه وب فنآوری نوآوری و استارتاپ تبدیل کرده است

وب سامیت 2019 از 13 تا 16 آبان ( 4 تا 7 نوامبر) درمرکز نمایشگاهی لیسبون موسوم به Altice Arena برگزار گردید . در رویداد مذکور بیش از هفتاد هزار نفر از یکصد و شصت کشور جهان در قالب چهار گروه و هر گروه از فعالیت ها با هزینه مشخص و جداگانه) حضور یافتند: گروه سخنرانان (speaker)،گروه نمایشگاه داران و غرفه داران (Exhibitions)، گروه شرکت کنندگان (Participants) که عمدتا شامل شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شتاب دهنده‌ها بودند و گروه چهارم بازدید کنندگان (Attendecs) بودند.

براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است وب سامیت 2020 به صورت مجازی و آنلاین در تاریخ 2 الی 4 دسامبر 2020 در لیسبون برگزارگردد . طبق ادعای مسئولان برگزاری وبسامیت، تاکنون هشتصد سخنران برای سال جاری دعوت شده اند و یکصد هزار نفر نیز برای حضور در بخش های مختلف آن اعلام آمادگی نموده اند

در همین راستا مدیران وبسامیت صفحه ویژه سال 2021 را نیز از هم اکنون گشوده اند. قرار است وبسامیت بعدی در 21 الی 24 ژوئن( کمتر از یک سال فاصله با برنامه سال 2020) در تورنتو کانادا برگزار شود .

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما