معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۱/۰۳- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۵۹

برگزاری نمایشگاه بین المللی معادن و نفت در بانگی( آفریقای مرکزی)

وزارت معادن و زمین شناسی آفریقای مرکزی با صدور بیانیه ای در 2 ژانویه 2020 از برگزاری نمایشگاه بین المللی معادن، استخراج معادن و نفت(SEMICA) در 27 الی 29 فوریه 2020 در Bangui خبر داد.

وزارت معادن و زمین شناسی آفریقای مرکزی با صدور بیانیه ای در 2 ژانویه 2020 از برگزاری نمایشگاه بین المللی معادن، استخراج معادن و نفت(SEMICA)  در 27- تا 29 فوریه 2020 در Bangui  که از حمایت بالای دولت به ویژه شخص رئیس جمهور آقای Faustin -Archange Touadér  برخوردار است، خبر داد.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی که دولت آفریقای مرکزی از طریق وزارت معادن و زمین شناسی خود در صدد برگزاری آن است، برای جذب سرمایه گذاران بین المللی با هدف بهره برداری از پتانسیل عظیم معادن و نفت در این کشور، به رقابت خواهند پرداخت. همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه سه روزه، در چهار پنل شامل موارد زیر شرکت خواهند کرد:

در پنل A که ظرفیت های استخراج معادن و نفت به برخی کشورهای آفریقایی، ارائه خواهد شد،

در پنلB  بر اساس تحقیقات زمین شناسی،  ذخایر معادن و نفت در جمهوری آفریقای مرکزی ترسیم و ارائه خواهد شد.

در پنل C فرصت های سرمایه گذاری در بخش های معدن و نفت در آفریقای مرکزی ارائه می‌شود،

در آخرین پنلD چارچوب قانونی و چگونگی اعمال نظارت در بخش های فوق، تشریح خواهند شد.

 لازم بذکر می‌باشد که SEMICA یک شرکت خصوصی کارگزاری فعال است که در چندین کشور آفریقایی حضور دارد . ماموریت این کارگزار، یافتن شرکای مالی بمنظور سرمایه گذاری در زمینه‌های معدن و نفت در جمهوری آفریقای مرکزی است. لازم به ذکر است که وزارت معادن و زمین شناسی و دفتر SEMICA در  شهر بانگی از برخی کشورهای آفریقایی و اروپایی با پیش بینی تسهیلات، از بر خی کشورهای آفریقایی و اروپایی جهت حضور در اولین نمایشگاه معدن و نفت در جمهوری آفریقای مرکزی، دعوت بعمل آورده است.

منبع:

Bangui, 2 jan. ACAP   پنجشنبه 2 ژانویه سال 2020

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما