معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۱/۰۲- ۰۸:۱۵ - مشاهده: ۴۳۳

وصول مطالبات در سنگاپور

موسسات بیمه اعتبار صادراتی سنگاپور با هدف حفظ حداکثری روابط میان بیمه گذار و بدهکار از یک فرآیند تخصصی جهت وصول مطالبات استفاده می نمایند. وصول مطالبات در مرحله دوستانه معولا در داخل موسسات بیمه اعتباری صورت می‌گیرد. در این مرحله تلاش می‌شود که بدهکار به صورت شفاهی و کتبی (در چارچوب قوانین و مقررات) مجاب به ایفای تعهدات گردد.

برخی موسسات بیمه اعتبار در سنگاپور به منظور بررسی فعالیت ها و محل استقرار شرکت های مدیون، اقدام به اعزام نماینده محلی به این شرکت ها می نمایند. هزینه اعزام این نماینده‌ها معمولا در حدود 15% مبلغ بازیافتی بوده و میزان دقیق آن (بسته به میزان و زمان سپری شده) متغیر است . بر اساس مقررات داخلی، طلبکاران برای استفاده از خدمات نماینده محلی باید هزینه مربوطه را پرداخت و فاکتور دریافت نمایند...

متن کامل این نوشتار با سرفصل های زیر برگرفته از سایت صندوق ضمانت صادرات ایران در بخش ضمایم جهت مطالعه علاقمندان بارگذاری شده است؛

فرآیندهای قانونی وصول مطالبات در سنگاپور

فرآیندهای ورشکستگی در سنگاپور

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما