معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۸/۱۰/۰۲- ۰۸:۱۵ - مشاهده: ۳۱۴

نمایشگاه فناوری های کشاورزی ورونای ایتالیا

نمایشگاه فناوری های کشاورزی ورونا از تاریخ9 تا 12 بهمن 1398 (29 ژانویه تا اول فوریه ۲۰۲۰) در شهر ورونا در شمال ایتالیا برگزار می‌گردد .

نمایشگاه  فناوری‌های کشاورزی از تاریخ 9 تا 12 بهمن 1398  (29 ژانویه تا اول فوریه ۲۰۲۰) در شهر ورونا در شمال ایتالیا برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای فناوری‌های پیشرفته و اتوماسیون در صنعت کشاورزی و و صنایع وابسته و دامپروری را به نمایش می‌گذارند.

این رویداد مهم، نقطه عطفی در صنعت کشاورزی و دامپروری و ارائه دهنده ابزارهای جدید و خلاقانه با رویکرد شناخت بهتر بازار در این صنعت است. این نمایشگاه همچنین میزبان شرکت هائی است که از روش های جدید فناوری در حوزه دامپروری و صنایع وابسته بهره برده و  در حقیقت معرفی ویژه ای از بهترین‌های اقتصاد چرخشی در زمینه ژنتیک، رباتیک، فناوری پرورش، خوراک و رفاه دام را ارائه خواهد داد. در نمایشگاه کشاورزی ورونا همچنین پاویون ویژه ای به صنعت مرغداری اختصاص داده شده است که در نوع خود یک نوآوری محسوب می‌شود».

با عنایت به توضیحات مذکور، این رویداد فرصتی مناسب برای مدیران شرکت های ایرانی است تا بتوانند از نزدیک با تحولات این عرصه آشنا شده و همتایان تجاری مناسبی بیابند.

سایت این نمایشگاه  جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی می‌گردد : www.fieragricola.com

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما