معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۴/۰۳/۱۲- ۰۸:۰۰

توافقات شرکت هواپیمایی امارات در خلال نمایشگاه بازار سفر عربی

شرکت هواپیمایی امارات در جریان نمایشگاه بازار سفر عربیArabian Travel Market در دبی ( 28 آوریل تا اول می 2025) با هیات‌های گردشگری شارجه، فیلیپین، مالدیو، ویزیت بریتین، تایلند، سازمان ملی گردشگری ژاپن (JNTO)، اوگاندا و مجارستان مذاکره و یادداشت تفاهم همکاری امضا کرد. این توافق‌نامه‌ها نشان‌دهنده تعهد این شرکت هواپیمایی به جذب مسافران بیشتر در شبکه گسترده خود با بیش از 140 مقصد برای تجربه مناظر، فرهنگ و جاذبه‌های متمایز هر منطقه و همچنین تقویت گردشگری در امارات متحده عربی از طریق همکاری‌های استراتژیک است. گزارش زیر نگاهی اجمالی دارد به این توافقات.

شارجه: شرکت هواپیمایی امارات و اداره تجارت و گردشگری شارجه (SCTDA) با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا به طور مشترک گردشگری را ترویج دهند و ورود بازدیدکنندگان به امارات شارجه را افزایش دهند. این همکاری جدید شامل بررسی و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی و ارائه بسته‌های سفارشی برای اپراتورهای تور و تجارت گسترده‌تر سفر در بازارهای کلیدی خواهد بود. امارات و SCTDA همچنین فرصت‌هایی را برای ایجاد محصولات و بسته‌های منحصر به فرد که مستقیماً از طریق «تجربه دبی» در وب‌سایت این شرکت هواپیمایی به مشتریان امارات عرضه می‌شوند، بررسی خواهند کرد. این علاوه بر تبلیغات و کمپین‌های بازاریابی متقابل، برنامه‌های آشنایی برای تجارت سفر و رسانه‌ها و همچنین مسابقات تبلیغاتی با هدف تشویق بازدید از شارجه به عنوان بخشی از تعطیلات کلی امارات متحده عربی است.

فیلیپین: امارات و وزارت گردشگری فیلیپین برای تبلیغ این کشور جنوب شرقی آسیا و کمک به افزایش جریان گردشگران ورودی، به ویژه از خاورمیانه و اروپا، تلاش خواهند کرد. هر دو نهاد، علاوه بر سازماندهی سفرهای آشنایی برای رسانه‌ها و ذینفعان کلیدی گردشگری از بازارهای اروپایی و خاورمیانه، راه‌های همکاری در زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای افزایش بیشتر ترافیک بازدیدکنندگان به فیلیپین بررسی خواهند کرد.

مالدیو: امارات و شرکت بازاریابی و روابط عمومی مالدیو در جمهوری مالدیو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به این کشور مجمع‌الجزایری از طریق شبکه جهانی این شرکت هواپیمایی همکاری خواهند کرد. این همکاری استراتژیک، تعهد امارات را به ترویج گردشگری در این مقصد که از سال ۱۹۸۷ بخشی از شبکه غرب آسیا و اقیانوس هند بوده است، برجسته می‌کند. امارات از طریق کمپین‌های تبلیغاتی مشترک، سفرهای آشنایی، بسته‌های مسافرتی سفارشی و همچنین فعال کردن اپراتورهای تور و آژانس‌های مسافرتی، مالدیو را در بازارهای کلیدی در سراسر شبکه جهانی خود تبلیغ خواهد کرد. این شرکت هواپیمایی همچنین از طریق قابلیت‌های حمل بار خود، از توسعه فرصت‌های تجاری و بازرگانی در مالدیو حمایت خواهد کرد.

بریتانیا: امارات با VisitBritain اعلامیه‌ای مبنی بر قصد خود برای افزایش گردشگری ورودی به بریتانیا، از جمله بازارهای کلیدی استراتژیک در سراسر خاورمیانه، آسیای خاور دور و استرالیا امضا کرده است. طبق این توافق‌نامه، امارات و VisitBritain تبلیغات مشترک و تلاش‌های تاکتیکی، سفرهای آشنایی به بریتانیا برای رسانه‌ها و آژانس‌های مسافرتی را بررسی خواهند کرد؛ و از سایر فعالیت‌های تبلیغاتی که تقاضای سفر به لندن، بیرمنگام، منچستر، نیوکاسل، ادینبورگ و گلاسکو را افزایش می‌دهد، حمایت خواهند کرد. طبق پیش‌بینی VisitBritain، انتظار می‌رود بریتانیا در سال ۲۰۲۵ پذیرای ۴۳.۴ میلیون بازدید باشد. امارات با ایفای نقشی حیاتی در حمایت از این رشد، ۱۳۳ پرواز هفتگی به/از بریتانیا را از طریق هشت دروازه ورودی انجام می‌دهد.

تایلند: امارات و سازمان گردشگری تایلند (TAT) یک همکاری استراتژیک جدید با هدف هدایت گردشگری ورودی از شبکه جهانی این شرکت هواپیمایی به تایلند ایجاد کرده‌اند. امارات و TAT در طیف وسیعی از طرح‌های بازاریابی و تبلیغاتی برای برجسته کردن جذابیت تایلند به عنوان یک مقصد برتر همکاری خواهند کرد. این همکاری شامل کمپین‌های تبلیغاتی مشترک، سفرهای آشنایی برای نمایندگان کلیدی رسانه‌ها و تلاش‌های مشترک با آژانس‌های مسافرتی و اپراتورهای تور برای ارائه بسته‌های تبلیغاتی، هدایا و مشوق‌ها در بازارهای کلیدی امارات خواهد بود.

ژاپن: امارات متعهد شده است که از رشد تقاضای گردشگری با سازمان ملی گردشگری ژاپن (JNTO) بین ژاپن و خاورمیانه حمایت کند. این همکاری شامل مجموعه‌ای از اشتراک‌گذاری داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌های مشترک و کمپین‌های تبلیغاتی بالقوه برای افزایش آگاهی و بازدید از ژاپن خواهد بود.

اوگاندا: با تکیه بر یک سال همکاری موفق، هواپیمایی امارات و هیئت گردشگری اوگاندا طرفین تفاهم‌نامه خود را برای سال ۲۰۲۵ تمدید کردند. این همکاری با تمرکز بر هدایت گردشگری ورودی به اوگاندا، بر تعهد مداوم این شرکت هواپیمایی برای بازاریابی اوگاندا به عنوان یک مقصد برتر گردشگری تأکید دارد. از زمان امضای این تفاهم‌نامه در سال ۲۰۲۴، هواپیمایی امارات و هیئت گردشگری اوگاندا میزبان سفرهای آشنایی برای شرکای تجاری کلیدی، هتلداران، شرکای آژانس‌های مسافرتی و اپراتورهای تور بوده‌اند که در افزایش آگاهی از این مقصد در سراسر جهان نقش مهمی دارند. هواپیمایی امارات همچنین از ژانویه ۲۰۲۵ افزایش ۱۶ درصدی مسافران در مسیر دبی-انتبه را گزارش کرده است.

مجارستان: شرکت‌های هواپیمایی امارات و ویزیت مجارستان برای افزایش گردشگری ورودی به این کشور با یکدیگر همکاری خواهند کرد. طبق این توافق‌نامه، هواپیمایی امارات و ویزیت مجارستان کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی مشترکی را برای نمایش H راه‌اندازی خواهند کرد.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما