معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۳/۰۶/۲۳- ۰۸:۰۰

اولین کنفرانس بین المللی همگرایی اقیانوس اطلس،

بر اساس اعلام سایت خبری ساپوتک پرتغال، اولین کنفرانس بین المللی همگرایی اقیانوس اطلس، از تاریخ 1 تا 3 اکتبر در لیسبون برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام برگزار کنندگان این اجلاس، هدف از این نشست، جذب نقطه نظرات کارشناسان، کاربران متخصص پیشرفته، و معماران زیر ساخت های اتصال دیجیتال از دو سوی اقیانوس اطلس است.

  بر اساس آنچه اعلام شده است، از طریق 20 کابل زیر دریایی، این اقیانوس به دریای مدیترانه وصل می‌شود. 

مقرر است در این کنفرانس که طی دو روز برگزار خواهد شد، طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به آینده اتصال دیجیتال، از جمله افزایش سرعت، کاهش هزینه‌ها و به حداقل رسانیدن تاخیر در اتصال دو سوی آتلانتیک، بحث و تبادل نظر شود، و همچنین بحث ها بر این موضوعات و سوالات تمرکز خواهد کرد؛ که چگونه اروپا و آمریکای شمالی می‌توانند ارتباط با مناطقی مانند آمریکای لاتین و آفریقا را بهبود ببخشند. همچنین مباحثی مانند موتورهای دیجیتال، اقتصاد آتلانتیکی، ظرفیت های فناوری‌ها و زیر ساخت های آبی، زمینی و فضایی جدید، هوش مصنوعی و ابرهای اطلاعاتی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

 

سخنرانان معروفی چون دان همیلتون، رئیس شبکه رهبری فراآتلانتیک، مدیر عامل الالینک، کوین اسمیت از ( Atlas Edge) و رافائل دی فرمین از نوکیا، خواهند بود. تاکنون 500 نفر متخصص و فعالین فضای دیجیتال برای شرکت در این نشست ثبت نام نموده اند، و از سایر علاقمندان خواسته شده که بصورت آنلاین ثبت نام و حضور داشته باشند.

آدرس این نشست به شرح ذیل است.

https: // atlantic-convergence.net 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما