معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۵/۱۵- ۰۸:۰۰

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط (Mpex)

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط (Mpex) از تاریخ 23 لغایت 26 مهر ماه سال جاری (15 الی 18 اکتبر 2023) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

دهمین نمایشگاه بین المللی امپکس (Mpex) بعنوان مهمترین رویداد جهت ارائه توانمندی‌های تولیدی، صنایع کفش، کیف، چرم طبیعی، چرم مصنوعی و صنایع وابسته کشور با مجوز وزارت صمت، در تاریخ 23 الی 26 مهر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس) با هدف توسعه صادرات و ارتقاء در امر فناوری و دست یابی به دانش روز دنیا در صنعت چرم و کفش و صنایع وابسته برگزار می‌گردد. نمایشگاه امپکس به آوردگاهی تبدیل شده که می‌تواند سرمایه گذاران خارجی را جذب و با مشارکت آنها در بخش تولید موجبات بهبود کیفیت و تعدیل قیمت تمام شده تولیدات را فراهم نماید.

 از اهداف این نمایشگاه می‌توان به بسترسازی مناسب برای ورود سرمایه گذاران خارجی، آشنایی با تکنولوژی و صنعت روز دنیا، افزایش سطح کیفی تولیدات، هموار نمودن عرصه رقابت بین تولیدکنندگان ، بهینه سازی نظام توزیع محصولات ، پاسخگویی به سلایق متنوع بازارهای رقابتی در داخل و خارج از کشور، دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازارهای منطقه و توسعه صادرات کشور اشاره کرد.

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما