معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۱/۳۱- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۱۹

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و مهمان داری عمان

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و مهمان داری عمان تحت نظر وزارت کشاورزی، شیلات و منابع آب این کشور در تاریخ 27 لغایت 29 شهریورماه 1402 (18 الی 20 سپتامبر 2023) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس های عمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی غذا و مهمان نوازی عمان یک نمایشگاه تجاری بین المللی است که یک بستر تجاری و شبکه ای برای شرکت ها و ذینفعان صنعت برای تبلیغ آخرین محصولات و خدمات در زمینه مواد غذایی و آشامیدنی، کشاورزی و شیلات، فناوری‌های پردازش مواد غذایی، تجهیزات آشپزخانه و پذیرایی، تجهیزات هتل ها و تجهیزات و بخش های رستوران و کافه ارائه می‌کند.

 این رویداد بستری را برای نمایش رشد و توسعه صنایع غذایی و مهمان‌نوازی فراهم می‌کند که تا حد زیادی به تولید ناخالص داخلی عمان کمک می‌کند. شرکت در FHO به شما این امکان را می دهد که به خریداران هدف دسترسی داشته باشید و برند خود را اطلاع رسانی کنید. این رویداد به شما فرصت هایی می دهد تا اطلاعات بازار را کشف و از آن بهره برداری کنید.

غذا و مهمان‌نوازی عمان بزرگترین نمایشگاه غذا و مهمان‌نوازی اختصاصی در عمان است که غذا، نوشیدنی‌های لبنی، شیره و روغن، سلامت، تندرستی ، گوشت و مرغ، حبوبات، غلات ، شیرینی‌پزی، چای و قهوه را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این در این نمایشگاه  ایمنی مواد غذایی، تجهیزات پذیرایی، رستوران، کافه و فرآوری و بسته بندی ارائه شده است.

شرکت های تایید شده از کشورهایی از جمله بلژیک، فرانسه، ایران، پاکستان، لهستان، روسیه، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی در میان دیگر شرکت کنندگان حضور دارند.

بروشور پانزدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و مهمان نوازی عمان جهت بهره برداری علاقمندان پیوست می‌باشد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما