معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۱/۰۹/۱۰- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۱۷۳

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط (Mpex11) از تاریخ 19 لغایت 22 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اتحادیه صنف کفاشان دست‌دوز تهران، اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی، مصنوعی و اوازم کفش، اتحادیه صنف سراجان، جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی و انجمن صنایع چرم ایران، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش، کیف، چرم، ماشین‌آلات و صنایع مرتبط را با عنوان امپکس برگزار می‌کنند.

این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی، توسعه صادرات، نوآوری و شکوفایی توانمندی‌های داخلی از 19 تا 22 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس 2023) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با هدف توسعه صادرات و ارتقاء در امر فناوری و دست یابی به دانش روز دنیا در صنعت چرم و کفش و صنایع وابسته برگزار می‌گردد. نمایشگاه امپکس به آوردگاهی تبدیل شده که می‌تواند سرمایه گذاران خارجی را جذب و با مشارکت آنها در بخش تولید موجبات بهبود کیفیت و تعدیل قیمت تمام شده تولیدات را فراهم نماید.

 از اهداف این نمایشگاه میتوان به بسترسازی مناسب برای ورود سرمایه گذاران خارجی، آشنایی با تکنولوژی و صنعت روز دنیا، افزایش سطح کیفی تولیدات، هموار نمودن عرصه رقابت بین تولیدکنندگان ، بهینه سازی نظام توزیع محصولات ، پاسخگویی به سلایق متنوع بازارهای رقابتی در داخل و خارج از کشور، دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازارهای منطقه و توسعه صادرات کشور اشاره کرد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما