معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۵/۱۹- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۶۱

روند کند ایجاد شرکت در فرانسه در ماه ژوئن 2021

لوفیگارو به نقل از موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه از « افزایش کند و اندک ایجاد شرکت در فرانسه طی ماه ژوئن 2021 » خبر داد.

بنا بر آمار موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه، ایجاد شرکت های فرانسوی در ماه ژوئن پس از یک سیر نزولی در ماه قبل از آن اندکی افزایش یافت. در این بین ایجاد شرکت در زمینه اسکان و رستوران‌داری شیب تندتری داشته است. ماه گذشته، ایجاد شرکت ها در فرانسه در مقایسه با ماه می 0.8 درصد افزایش یافت. ایجاد شرکت در فرانسه در ماه آوریل 4.1 درصد کاهش یافته بود.

سیر نزولی ماه می ناشی از کاهش شدید ایجاد شرکت های خرد بود. ایجاد این نوع شرکت ها پس از کاهشی 7.2 درصدی، در ماه ژوئن نیز 0.2 درصد کاهش داشت.

افزایش مشاهده شده در ماه گذشته نیز بیشتر ناشی از تسریع در ایجاد شرکت های موسوم به کلاسیک است که پس از رشدی 2.1 درصدی، شاهد رشد 2.6 درصدی بود.

در ژوئن 2021، ایجاد شرکت ها در فعالیت های اسکان و رستوران‌داری 14.9 درصد، در فعالیت های آموزشی، سلامت و اقدامات اجتماعی 10.8 درصد و در صنایع تولیدی 9.4 درصد رشد داشتند. در مقابل ایجاد شرکت ها در حوزه حمل و نقل و انبارداری 19.8 درصد کاهش داشته است.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما