معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۴/۱۸- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۵۶

رنو و سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی شرکت چینی Envision

رئیس جمهور فرانسه از مرکز صنعتی رنو در نزدیکی Douai ( شمال فرانسه) بازدید کرد تا به استقرار یک کارخانه عظیم چینی تولید باتری رسمیت ببخشد

امانوئل ماکرون از مرکز صنعتی رنو در نزدیکی Douai ( شمال فرانسه) بازدید کرد تا به استقرار یک کارخانه عظیم چینی تولید باتری رسمیت ببخشد و بر جذاب بودن فرانسه (برای سرمایه گذاران) تاکید کند. ماکرون که وزرای کشور، صنعت و تجارت خارجی او را همراهی می‌کردند در این سفر قرار بود به سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی شرکت چینی Envision که تا سال 2024 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد رسمیت ببخشد.

(AESC (Automotive Energy Supply Corporation به عنوان زیرمجموعه ژاپنی باتری‌های گروه چینی فناوری‌های سبز Envision در نزدیکی کارخانه رنو در (Douai (Nord برای خودروهای رنو باتری تولید خواهد کرد. این کارخانه عظیم دومین خبر اعلام شده در فرانسه پس از کارخانه استلانتیس و توتال انرژی در دوورن (Douvrin (Nord است. کارخانه Envision همچنین نقطه ثقل قطب ElectriCity خواهد بود که رنو در منطقه Nord راه اندازی خواهد کرد. باتری‌ها که به مونتاژ مگان و رنو پنج برقی افزوده می‌شود، قرار است جان تازه ای به کارخانه‌های Douai، Maubeuge و Ruitz بدهد.

منبع: 

شبکه تلویزیونی TV5

tv5monde.com

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما