معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۰۸:۰۰ - مشاهده: ۲۶۶

فراخوان شرکت‌های کوچک و متوسط فرانسوی برای سفارش خرید در داخل فرانسه

یادداشت جمعی از کارفرمایان و مدیران شرکت‌های بسیار کوچک و شرکت‌های کوچک و متوسط فرانسوی که در تاریخ 19 اسفند 99 در لوفیگارو منتشر شده است به شرح زیر اعلام می‌گردد.

ما مدیران شرکت‌های بسیار کوچک و شرکت‌های کوچک و متوسط هستیم. ما نماینده 99.9% شرکت‌های فرانسوی هستیم و بیش از نیمی از فرصت‌های شغلی را تشکیل می‌دهیم. دولت رفاه نقش کامل خود را ایفا می‌کند و کمک‌های دولتی به شرکت‌ها امروز با توجه به بحران اقتصادی بی‌سابقه که ما با آن مواجهیم، مطلقا ضروری است.

اما با این حال، این کمک‌ها راه حلی برای میان‌مدت نیستند. بهترین راه برای حمایت از یک شرکت، و حتی تنهاترین راه، قرار دادن آن زیر دستگاه تنفس مصنوعی نیست: برای حمایت از شرکت‌های بسیار کوچک و شرکت‌های کوچک و متوسط، باید باعث شوید که کار کنیم. آنچه ما نیازی مبرم به آن داریم نه وام‌های تضمین شده بلکه عملکرد مالی و سفارش‌های کافی و به طور خلاصه تنفس واقعی است.

دولت فرانسه، از طریق خریدهای 89 میلیارد یوریی‌ خود در سال، قادر است که باعث شود ما کار کنیم، درست مثل خریداران از شرکت‌های بزرگ.

به این ترتیب، ما به مسئولیت‌پذیری هر یک از عوامل عمومی و خصوصی دعوت و از آنها می‌خواهیم سفارش‌های خود را در فرانسه و از شرکت‌های بسیار کوچک و کوچک و متوسط فرانسوی انجام دهند. مقادیر بسیار زیاد خریدهای این عوامل می‌تواند و باید بیش از هر زمان دیگری به یک اقدام شهروندی تبدیل شود. تأثیر قابل توجه آنها مسلما اقتصادی خواهد بود زیرا اینجا مسأله ادامه حیات بافت ملی ما و همچنین محیط‌زیست ما در میان است زیرا تضمین آینده یک شرکت بهترین راه برای همراهی کردن با گذار زیست محیطی آن است.

این ثابت شده است که یک خرید از یک شرکت کوچک و متوسط به شیوه‌ای بسیار مستقیم، اشتغال‌زا است. در آستانه افزایش دوباره بیکاری بی‌سابقه، توانایی‌مان برای ایجاد شغل با میلیاردها یورو سفارشی که بخش‌های عمومی و خصوصی قادر به انجام آن از ما هستند را تصور کنیم. اگر این خریداران با ما کار کنند، آن وقت ما قادر به حفظ فرصت‌های شغلی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهیم بود.

ما شاید گرانتر باشیم، این ممکن است. اما چابک، خلاق، فعال و در دسترس خواهیم بود. ما حاضر هستیم برای پاسخگویی به نیازهای شما چالش داشته باشیم. کارفرمایان فرانسوی به شدت ارزش خود را ثابت کرده‌اند و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده‌اند.

ما شاید کمی ‌گرانتر خواهیم بود، این ممکن است اما نه حتما... ما شما را دعوت می‌کنیم تفاوت هزینه بین یک شرکت کوچک و متوسط فرانسوی و یک خرید در خارج را بر اساس الگوی اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی که ما باید با هم از آن حمایت کنیم در نظر بگیرید. به این ترتیب خواهید دید که ما ارزانتر هستیم. ارزانتر در زمینه کربن، نابودی فرصت‌های شغلی، غرامت بیکاری، بهداشت عمومی. همچنین فکر کنید زمانی که ما قادر به ایجاد یک فرصت شغلی در شرکتمان هستیم، ما همچنین به شیوه‌ای غیرمستقیم، با پر کردن رستوران‌ها، هتل‌ها و کسب و کارهای کوچک شغل ایجاد می‌کنیم.

به این ترتیب، قبول کنیم که ما واقعا گران نخواهیم بود. اولین شیوه اقدام ما برای جهان فردا، قدرت کارت بانکی‌مان است. از همه می‌خواهیم به جای محصولات چینی و میوه‌های خارجی، محصولات و تولیدات داخلی خریداری کنند. سفارش‌های شما تأثیر زیادی بر روی آینده ما دارد.

ما مدیران شرکت‌های بسیار کوچک و شرکت‌های کوچک و متوسط فرانسوی، معتهد می‌شویم سود ناشی از خریدهای شما را به اشتغال اختصاص دهیم. زیرا ما بیش از آنکه شرکت باشیم، شهروند هستیم. 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما