معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۶- ۰۷:۳۰ - مشاهده: ۱۳۰۳

قرارگرفتن نیامی در میان 20 شهر گران قیمت آفریقا برای خارجی‌ها

در رتبه بندی سال 2020 در مورد شهرهای گران قیمت جهان برای مهاجران که توسط کابینه مرسر تهیه شده است، نیامی در جایگاه هجدهم در آفریقا و 116 در جهان، قرار گرفته است.

در رتبه بندی سال 2020 در مورد شهرهای گران قیمت جهان برای مهاجران که توسط  کابینه مرسر تهیه شده  و در فایل پیوست قابل دسترس می‌باشد، نیامی در جایگاه هجدهم در آفریقا و 116 در جهان، قرار گرفته است.

از این رو پایتخت نیجر در میان 20 شهر گران قیمت برای خارجی‌ها در مقابل شهرهایی مانند کازابلانکا/مراکش، قاهره/ مصر، کوتونو/بنین، لومه/توگو، اواگادوگو/بورکینا فاسو، قرار دارد.

این رتبه بندی نشان می دهد که هزینه‌های زندگی به طور فزاینده ای برای خارجیان در نیامی‌بیشتر می‌شود. زیرا در گزارش سال 2019 نیامی در رتبه 23 ام در آفریقا و 149 در جهان قرار داشت.

در سطح آفریقا، ویکتوریا/ پایتخت سیشل به عنوان گرانترین شهر برای خارجی‌ها است، و پس از آن انجامنا/ پایتخت چاد و لاگوس در نیجریه است.

طبق این رتبه بندی، تونس/ پایتخت تونس به عنوان ارزان ترین شهر در جهان برای خارجی‌ها است. در حالی که هنگ کنگ در چین گران ترین قیمت در جهان برای خارجی‌ها است.

این رتبه بندی بر اساس معیارهایی مانند هزینه مسکن، حمل و نقل، غذا، پوشاک، وسایل خانگی و سرگرمی در شهرهای بررسی شده انجام می‌شود.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما