معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۰۷:۰۰ - مشاهده: ۷۰۴

روند عادی سازی فعالیت شرکت هواپیمایی ترکیش ایر

ترکیش ایر که بدنبال شیوع بیماری کووید 19 پروازهای خطوط داخلی را تا 20 می و پروازهای خطوط خارجی را نیز تا 28 ماه می سال جاری میلادی متوقف کرده بود ، پس از آغاز اعلام روند عادی سازی وضعیت کشور به تبیین برنامه‌های پروازی خود پرداخت .

بر اساس این برنامه که قرار است در طول ماه‌های جون ، جولای و آگوست سال جاری میلادی به مرحله اجراء گذاشته شود تمامی ‌پروازهای خطوط داخلی ترکیش ایر در ماه جون سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و پروازهای خطوط خارجی این شرکت  نیز مرحله به مرحله فعالیت خود را از سر خواهد گرقت . بر اساس برنامه تنظیمی قرار است 60 درصد از کل پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایر  در مرحله اول عادی سازی انجام گیرد.

برنامه تنظیمی ‌پروازهای ترکیش ایر در روند سه ماهه عادی سازی فعالیت های این شرکت در ماه جون سال جاری میلادی با تعداد 75 فروند پروازی در هفته به 23 نقطه از 19 کشور مختلف خواهد بود .

نقاط پروازی اعلام شده بر طبق برنامه اعلام شده از سوی ترکیش ایر عبارتند  از : تورنتو، آلماتی  ، کابل ، توکیو ، شانگهای ، سئول ، سنگاپور ، کپنهاگ ، استکهلم ، اسلو ، فرانکفورت ، برلین ، دوسلدورف ، مونیخ ، وین ، آمستردام ، بروکسل ، مینسک ، تفلیس ، بیروت ، کویت و تل آویو .

ترکیش ایر در نظر دارد تا تعداد پروازهای خود را در ماههای جولای و آگوست به تدریج افزایش دهد و بر این اساس این شرکت در ماه جولای سال جاری میلادی تعداد 572 فروند پرواز به 103 نقطه از 74 کشور مختلف انجام خواهد داد و متعاقب آن نیز در ماه اگوست تعداد  پروازهای خود را به 937 پرواز به 160 نقطه از 98 کشور مختلف خواهد رساند .

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما