معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۰۱/۱۷- ۱۰:۱۹ - مشاهده: ۱۷۵۸

معرفی آلگوفیل محصولی از جلبک کلرلا

آلگوفیل نام ژنریک اختصاصی مکمل تغذیه ای رژیمی است که از ریز جلبگ chlorell Vulgaris تهیه شده است این مکمل تغذیه ای رژیمی یکی از عنی ترین و خالص ترین مکمل تغذیه ای طبیعی است. با توجه به اینکه این محصول توسط متخصصان کشور تولید صنعتی شده و به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده است امکان بازایابی و صادرات آن به مقصد بازارهای هدف وجود دارد .

آلگوفیل نام ژنریک اختصاصی مکمل تغذیه ای رژیمی است که از ریز جلبگ chlorell Vulgaris تهیه شده است این مکمل تغذیه ای رژیمی یکی از عنی ترین و خالص ترین مکمل تغذیه ای طبیعی است که سرشاز از ویتامین‌های A, C, E, Kو ویتامین‌های گروه Bو املاح معدنی مفید مانند آهن ، منیزیم ، سلنیوم ، روی ، پتاسیم ، کلیسم ، کروم و مقادیر بسیار بالایی پروتئین ، تمامی اسیدهای آمینه ضروری (که بدن قادر به تولید آن‌ها نیست)،  اسیدهای چرب امگا 3، امگا6 و آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد. الگوفیل برخلاف محصولات گیاهی حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین B12 است .

این محصول به عنوان مغذی ترین  مفیدترین ماده 100 درصد طبیعی توسط ناسا شناخته شده است. علاوه بر این ، این محصول می‌تواند در جوامعی که به دلایلی چون زلزله، سیل، جنگ و فقر شرایط تامین پروتئین را ندارند به جای گوشت مصرف شود. این محصول توسط متخصصان کشور تولید صنعتی شده و به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده است.

 فواید الگوفیل

مکمل تغذیه ای رژیمی الگوفیل دارای خواص سم زدایی ، آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار مفیدی است. 

فراهم کردن یک ماده غذایی کامل برای حفظ تعادل در عملکرد بدن، تقویت قدرت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی از بدن مخصوصا حذف فلزات سنگین از بدن انسان، بالابردن قدرت رشد سلولها و کم کردن سرعت پیر شدن سلولها،کاهش و کنترل وزن، کمک به کنترل سطح قند خون در افراد دیابتی، کمک به کاهش سطح کلسترول و چربی خون، پاک سازی و سلامت کبد، سلامت و شادابی پوست، کاهش ریسک ابتلا به سرطان، افزایش سوخت و ساز بدن، از بین بردن بوی بد (بدن و دهان)، کمک به کاهش چربی خون (LDL) و تری گلسیرید در افراد با فشار خون بالا، کمک به کاهش التهاب و کنترل بیماری‌های تنفسی، پیشگیری از آرترو اسکلروزیس (تصلب شراین)، کمک به هضم غذا و کاهش نفخ، تنظیم PH بدن.

اهمیت تغذیه وزرشکاران

وزرشکاران به دلیل فعالیت های بدنی زیادشان همیشه نگران تامین ناکافی نیازهایشان به وسیله غذاهای مغذی و کامل هستند. هضم و جذب بسیاری از مکمل های مصنوعی و پودرهای پروتئین دشوار است. مطالعات اخیر نشان داده که جلبک سبز کلرلا یک مکمل طبیعی برای تقویت عملکرد ورزشی وزرشکاران است.

الگوفیل (قرص حاوی جلبک سبز کلرلا) به دلیل ارزش تغذیه ای بسیار بالا مناسب برای وزرشکاران حرفه ای و آماتور است. 100 گرم آلگوفیل 411 کیلوکالری انرژی و 67% پروتئین دارد.

الگوفیل برای ورزشکارانی که می خواهند تغذیه سالم و طبیعی داشته باشند، پروئینی چند برابر گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی و تخم مرغ به آنها ارائه می دهد. آهن، کلسیم، پتاسیم، فسفر، سدیم، کاروتن، ویتامین B1، ویتامین B2، و ویتامین C الگوفیل چندین برابر معادل آنها در اسفناج و کدو حلوایی است.

خواص الگوفیل برای ورزشکاران

بهبود حمل و نقل اکسیژن در سراسر بدن و افزایش توده عضلانی، افزایش فعالیت هوازی با افزایش تبادل اکسیژن – دی اکسید کربن، کمک به دفع سموم بدن، کاهش التهاب و خستگی ماهیچه به دلیل کلروفیل بالای کلرلا، تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم عملکرد عضلات و عصب و جلوگیری از خستگی و گرفتگی عضلات به دلیل داشتن کلیسم و منیزیم بالا، تامین انرژی لازم برای بدن و افزایش استقامت .

ا

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما