معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

جایگاه اتریش در گزارش داده‌های آماری کشورهای اتحادیه اروپایی

نسخه چهارم گزارش سالیانه مرکز آمار اتحادیه اروپا در تاریخ 13 سپتامبر 2021 در نشانی اینترنتی این مرکز در بخش کتاب سال آمار منتشر گردید. این دیباچه در سه گروه اصلی مردم و جامعه، اقتصاد و تجارت و محیط زیست و منابع طبیعی به بررسی و تحلیل شاخص های کلان آماری کشورهای عضو در این حوزه‌ها پرداخته است. اطلاعات آماری مندرج در این گزارش، مربوط به آخرین استخراج اطلاعات آماری در پایان ماه می 2021 می‌باشد که در آن به صورت جداگانه اطلاعات آماری مربوط به کشورهای عضو اتحادیه اروپایی مورد بررسی قرار گرفته است. بخش هایی از شاخص های اقتصادی ارائه شده در گزارش اتحادیه اروپا با تمرکز بر جایگاه اتریش به شرح زیر ارائه می گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری دموکراتیک کنگو ( هفته اول تیر )

برخی از مهمترین اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری دموکراتیک کنگو، در هفته اول تیر 1400 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده است به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

احیای اقتصادی آفریقای جنوبی

آقای سیریل رامافوزا رئیس، طی نشست مشترک پارلمان در مورخ 15 اکتبر 2020، طرح خود را در مورد بازسازی و احیای اقتصادی آفریقای جنوبی از صدمات ناشی از کرونا ارائه نمود.

اخبار اقتصادی اتریش( هفته دوم شهریور ماه 1399)

برخی از مهمترین اخبار اقتصادی اتریش در هفته دوم شهریور ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده در این مطلب آمده است

گزارشی از بودجه سال 2021 اندونزی

رئیس جمهور اندونزی آقای جوکو ویدودو (Joko Widodo)، پس از ایراد سخنرانی سالانه خود در روز جمعه 24 مرداد 1399، در مجلس مشورتی خلق اندونزی از لایحه پیشنهادی بودجه سال 2021 اندونزی رونمایی کرد. دولت این کشور قصد دارد بودجه کشور را با هدف تسریع در بهبود اقتصادی پس از همه گیری جهانی ویروس کرونا عملیاتی کند و اصلاحات ساختاری را در جهت افزایش بهره وری، نوآوری و رقابت پذیری اقتصادی اعمال نماید.

مصاحبه هفته نامه ترند با وزیر اقتصاد و دیجیتال سازی اتریش

هفته نامه ترند طی مصاحبه ای با خانم دکتر مارگارت شرامبوک وزیر اقتصاد و دیجیتال سازی اتریش به بررسی وضعیت زیرساختارهای دیجیتال اقتصاد اتریش در دوران کرونا و اولویت های دولت اتریش در دوران پسا کرونا پرداخته است که برگردان آن در پی خواهد آمد .