معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

درآمدها و هزینه‌های دولت ترکیه در سالجاری میلادی

وزارت خزانه داری و دارایی  ترکیه  نتایج تطبیق بودجه ماه اکتبر سال جاری میلادی را اعلام کرد. بر این اساس، درآمدهای بودجه در ماه اکتبر با 111.3 درصد افزایش نسبت به ماه مشابه سال قبل به 473 میلیارد و 750 میلیون لیر رسید و هزینه‌های بودجه نیز با افزایش 85.2 درصدی به 569 میلیارد و 211 میلیون لیر رسید.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته سوم اردیبهشت ماه 1402مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته چهارم دی ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی ترکیه - آنکارا

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی ترکیه در هفته چهارم آذرماه 1401 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان-باکو

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم آبان ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

نگاهی کوتاه به مقررات مالیاتی فدراسیون روسیه

در فدراسیون روسیه مالیات‌ها در سه گروه دسته‌بندی می‌شوند: مالیات‌ها و عوارض فدرال، مالیات‌های منطقه‌ای، مالیات‌ها و عوارض محلی.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته سوم فروردین ماه 1401 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی استرالیا (هفته اول مردادماه 1399)

اهم اخبار و تحولات اقتصادی استرالیا هفته اول مرداد ماه 1399 که در رسانه‌های این کشور منتشر شده به شرح ذیل ارائه می‌گردد: