معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تجارت خارجی غیرنفتی امارات متحده عربی در نیمه اول سال 2023

نوشتار پیش رو به بررسی اجمالی موضوع تجارت خارجی غیرنفتی امارات متحده عربی در نیمه اول سال 2023، می پردازد.

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی آذربایجان در هفته سوم دی ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد :

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی آذربایجان در هفته سوم آذر ماه 1400 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

چشم انداز اقتصاد الجزایر

دولت الجزایر با توجه به منابع سرشار این کشور به دنبال تنوع بخشی به اقتصاد است و برخی حوزه‌ها از جمله بخش کشاورزی، معدن، داروسازی، بنگاهای کوچک و متوسط و استارت آپ ها را در اولویت توسعه قرار داده است.

صادرات غیرنفتی الجزایر در پنج ماهه اول سال 2021

براساس گزارش وزارت تجارت الجزایر صادرات غیر نفتی این کشور در 5 ماهه نخست سال 2021 نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 80 درصد رشد داشته است.

صادرات بیش از ۸.۵ میلیارد دلاری ایران به کشورهای عربی در ۸ماهه نخست 1399

مدیرکل دفتر عربی و افریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به جایگاه کشورهای عربی در میان ۲۰ کشور اول هدف صادراتی کشورمان گفت: مجموع صادرات غیرنفتی ایران در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۹ حدود ۲۱ میلیارد و ۴۴۸ میلیون دلار بالغ گردیده که از این رقم حدود ۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون دلار آن به کشورهای عربی شامل عراق ، امارات متحده عربی ، عمان ، کویت و قطر بوده است .

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان (هفته دوم مهر ماه 1399)

مهمترین اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته دوم مهر ماه 1399که در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور انتشار یافته است به شرح زیر اعلام می‌گردد.