معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات اولیه قوانین تاسیس بیمارستان و کلینیک در اتیوپی

اتیوپی کشوری است در حال توسعه که تلاش دارد با کمک‌های خارجی سطح بهداشت خود که یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه است را بالا ببرد. در این میان سیاست‌های آن در مسیری است که با اجرای قوانین خاص جهت تشویق سرمایه گذاران خارجی و بکار گیری سرمایه‌های داخلی در این مهم، قصد دارد بهترین معدل را در بین کشورهای اطراف و حتی منطقه و قاره افریقا داشته باشد.

اخبار اقتصادی شرق افغانستان – جلال آباد

اهم اخبار و تحولات اقتصادی شرق افغانستان در دهه سوم دی ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

اخبار اقتصادی جنوب افغانستان – قندهار

اهم اخبار و تحولات اقتصادی جنوب افغانستان در شهریور ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر می‌باشد:

نقش بانک های آفریقای جنوبی در تسهیل سرمایه گذاری ساخت بیمارستان‌های جدید در زیمبابوه

زیمبابوه قرار است یکصد و نود و سه میلیون دلار وام برای اجرای توافقنامه سال ۲۰۱۹ با شرکت زیرساخت بریتانیا NMS برای ساخت بیمارستان‌ها و کلینیک ‌های مورد نیاز در کشور دریافت نماید. در همین راستا بانک های آفریقای جنوبی با بودجه مذکور برای ساخت بیمارستان‌های جدید زیمبابوه موافقت کردند.

اخبار اقتصادی زیمبابوه

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی زیمبابوه در هفته اول فروردین ماه 1402 مندرج در روزنامه‌ها و رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد:

اخبار اقتصادی جمهوری آذربایجان

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی جمهوری آذربایجان در هفته چهارم اسفند 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.

اخبار اقتصادی اتریش

گزیده اخبار و تحولات اقتصادی اتریش در هفته اول شهریور ماه 1400 مندرج در رسانه‌های این کشور به شرح زیر ارائه می‌گردد.